Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A művészet mindig az emberiség fokmérőjének jelzője volt. A művészet egyidős az emberiséggel, a művészet történet pedig maga az emberiség evolúciójának krónikája. A művészi vénával megáldott emberek alkotásaiban gyönyörködhetett a világ. Sajnos napjainkra a művészetek is hozzá nem értő kuruzslók, hipokriták, torz lelkületű beteg fantaszták karmai közé kerültek. A realizmustól való eltérés oka az ember önismeretében bekövetkezett torzulás lehet. Nem vesszük kronológiai sorrendben a művészetek hanyatlásának stációit, csak néhány fontos epizódot ragadunk ki. Például a fauvizmus (jelentése: vad-izmus), ami az 1905-ös, párizsi kiállításon jelent meg először. De fontos, destruációs mérföldkő a Picassonak tulajdonított kubizmus is, ami a XX. század elejétől őrült ámokfutásba kezdett, maga mögé utasítva a tehetséges művészeket. Minden bűn melegágya az úgynevezett párizsi iskola volt. A városban két városrész fogadta be az ifjú "művészeket". Egyik a Montparnasse, a másik a Montmartre volt. Itt vertek tanyát azok az anarchista elemek, főként zsidók, kik mint a hippiközösségek előfutárai, narkotikumok gőzében, fajtalan szexuális orgiák közepette festettek és szobrászkodtak a tiszta művészet rovására. Nevezhetjük ezt nyugodtan extrém zsidó avantgárdnak is. Szintén a század elején indult az expresszionizmus tébolya is. Itt érdemes Franz Mark szavait idéznünk a teljesebb megértés okán: "Mi nem próbáljuk a természetet visszaadni, hanem szétromboljuk, hogy felszínre hozhassuk a szép látszat mögött uralkodó törvényeket."
Franz Marc: Sárga tehén, 1911. Vajon mennyi ópium kellett eme "fenséges látomáshoz"?
A futurizmus, a dadaizmus, a szürrealizmus és társaik csupán a beteg és torzszülött gondolat pusztításai. A művészet minden ágában jelen lévő sátáni elhajlások, sarlatánságok és diabólikus energiák feltüzelése. Az értékek nevetségessé tétele, ódivatúnak bélyegzése, ezáltal elértéktelenítése. Marcel Duchamp, zsidó származású provokátor mellett bizonyos Louis Aragon volt, aki élenjárt az epidémia terjesztésében. Utóbbitól választottunk egy meghatározó idézetet, ami a La Révolution Surreéaliste 4. számában jelent meg, íme: "Mindent legyűrünk. És mindenekelőtt tönkretesszük a civilizációt, amely oly kedves nektek. Nyugati világ, halálra vagy ítélve! Mi Európa defetistái vagyunk! Mindenütt életre hívjuk a zűrzavart és a baj csíráit. Nekünk jó minden barikád, minden béklyó, mely átkozott boldogságotokat gátolja. Zsidók ki a gettóból! Éheztessétek csak ki a népet, hadd ízlelje meg végre a harag kenyerét! És hadd szakadjon rettegő országaikra a kábítószerkalmárok siserehada! Mi vagyunk azok, akik midig az ellenségnek nyújtjuk kezünket!" . Az idézethez semmiféle kommentár nem szükséges.
Marcel Duchamp: Forrás c. "magasztos" alkotása. Csodáljuk, hogy például Munkácsynak vajon miért nem jutott eszébe a fekáliával foglalkozni.
Mára pedig elértük a poklot a művészet értelmében is. A szobrászat gyakorlatilag nem létezik, egyéb művészetek pedig totálisan liberalizálódtak. A festészetnél maradva, olyan "művészekről" szólnak a szaklapok, a teljesség igénye nélkül, akik a nemiszerveikkel festenek, vérrel-spermával, széklettel "alkotnak" a vászonra. Ezen képek némelyike dollármilliókért talál gazdára az aukciós házakban. A megerőszakolt művészet segítségért kiált. Hiányoznak az Arno Brekerek, Wágner Sándorok és társaik. Biztosak vagyunk abban, hogy előre kidolgozott, szelekcióra épülő beavatkozások szükségeltetnek ezen a téren is. Fel kell emelni a tehetségeket és el kell zavarni a sarlatánokat. Tovább kell írni az emberiség fejlődésének művészeti krónikáját. Ezt pedig csak a minőség örökítheti utódainkra.
Balassa Viktor
A sorozat korábbi részei:
A rombolás eszközei 15. - Gyógyszeripar
A rombolás eszközei 14. - Internet
A rombolás eszközei 13. - Oktatás
A rombolás eszközei 12. - Jövevényszavak
A rombolás eszközei 11. - Pornográfia
A rombolás eszközei 10. - Videoklipek
A rombolás eszközei 9. - Színház
A rombolás eszközei 8. - Napilapok, magazinok
A rombolás eszközei 7. - Szekták
A rombolás eszközei 6. - Gyermekjátékok
A rombolás eszközei 5. - Videójátékok
A rombolás eszközei 4. - Televízió
A rombolás eszközei 3. - Divat
A rombolás eszközei 2. - Könyvek
A rombolás eszközei 1. - Diszkók és klubok
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Őrizetbe vették Sarkozyt
Megint hazudnak - Magyarország fűtés nélkül maradhat télen?
Terrorszervezettel alapítanak államot az orosz földgáz kiváltására
Nem érkezik fűtőanyag a paksi atomerőműhöz