Ellenállás: Kötelező rendszámcsere jöhet

Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 496 fő
  • Képek - 104 db
  • Videók - 935 db
  • Blogbejegyzések - 7917 db
  • Fórumtémák - 37 db
  • Linkek - 81 db

Üdvözlettel,

Ellenállás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 496 fő
  • Képek - 104 db
  • Videók - 935 db
  • Blogbejegyzések - 7917 db
  • Fórumtémák - 37 db
  • Linkek - 81 db

Üdvözlettel,

Ellenállás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 496 fő
  • Képek - 104 db
  • Videók - 935 db
  • Blogbejegyzések - 7917 db
  • Fórumtémák - 37 db
  • Linkek - 81 db

Üdvözlettel,

Ellenállás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 496 fő
  • Képek - 104 db
  • Videók - 935 db
  • Blogbejegyzések - 7917 db
  • Fórumtémák - 37 db
  • Linkek - 81 db

Üdvözlettel,

Ellenállás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Kötelező rendszámcsere jöhet

12 éve | [Törölt felhasználó] | 1 hozzászólás

Kötelező rendszámcsere jöhet

 


A rendszámtáblák kötelező kicseréltetésével 12 milliárd forinthoz juthatna a kormányzat, mely a 2012-es költségvetés bevételei közé kerülne be – írja a hvg.hu. Ezt az összeget már betervezték: a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) által az Európai Bizottságnak a túlzotthiány-eljárás keretében küldött decemberi levelében, a kiadáscsökkentéssel és bevételnöveléssel foglalkozó táblázatban is szerepel ez a tétel.
A többi tétel mellé a minisztérium munkatársai odaírták a kapcsolódó jogszabályt vagy intézkedést, de a rendszámtáblák cseréjéhez nem írtak indoklást.
Biztonsági intézkedésnek tartják
Autós érdekvédő körökben az a hír járja, hogy a kormány egy teljesen új szisztémát dolgoz ki a rendszámokra, melynek köszönhetően a szám- és betűsorból azonosítható lenne az üzemeltető lakhelye. Ezt a hvg.hu megkeresésére egy névtelenséget kérő kormányzati forrás is megerősítette. Egyes információk szerint a kormányban ezt bűnmegelőzési kérdésekkel indokolják. Így a rendőrök könnyebben kiszúrhatnák, ha egy autó a tulajdonos lakhelyétől távol van.
A minisztériumok egymásra mutogatnak
A hvg.hu megkereste az NGM-et és a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumot (NFM) is válasz reményében. A nemzetgazdasági tárca sajtósai először nem akarták kommentálni a kérdést, majd átirányították őket a közlekedésügyért felelős fejlesztési minisztériumhoz. Szerintük azonban a jelentést készítő gazdasági minisztérium az illetékes a kérdésben.
Jelenleg egy rendszám lecserélése 8500 forintba kerül. Ha a Magyarországon forgalomban lévő mind a 3 millió autó tábláit muszáj lenne kicserélni, az 25 milliárdos összeget eredményezne. Egy év alatt azonban nem lehetne végrehajtani az összes cserét a megkeresett érdekvédelmi szervezetek szerint. Van olyan érdekvédő jogász, aki szerint elképzelhető, hogy az intézkedés egyetlen célja a bevételnövelés.
A regisztrációs adó miatt kiesett pénzt pótolhatják így
A cikkben emlékeztetnek arra, hogy a tavaly ősszel benyújtott, külföldi autók behozatalát sújtó regisztrációs adóról szóló törvény elfogadását követőn az NGM 39 milliárdos bevételre számított a 2010-es 30 és a 2011-es 32,3 milliárdból kiindulva. Ám a Rogán Antal által benyújtott módosító miatt ma már csak 14 milliárdra becsülik ezt az adóbevételt. Ezt a felelősségbiztosításhoz újonnan hozzácsatolt baleseti adóból befolyó 24 milliárd, és a rendszámtáblák kötelező cseréje is kompenzálhatja.
Egy neve elhallgatását kérő forrásra hivatkozva azt is közlik, hogy az NFM-ben állítólag megtorpant az új azonosítási és nyilvántartási rendszer ötlete, ezért lehet, hogy nem kezdik el idén a rendszámtáblákat kicserélni. Egy december 28-i kormányrendelet még hárombetűs, háromszámos rendszámtáblákról ír és még az uniós csatlakozás előtti rendszámtáblák cseréjét sem írja elő.
Mivel szakértők szerint idén nem várható ugrásszerű növekedés az autópiacon, ezért kizárható, hogy erre gondoltak volna. A cikk azzal a következtetéssel zárul, hogy akkor a kormány valószínűleg téves adatokat küldött az Európai Bizottságnak, így az sem világos, miből kívánják előteremteni a szóban forgó 12 milliárdot.
(Index - HVG)
Friss: Olvasónk megjegyzése
Ezt már kitárgyaltuk a cégnél nagy üvöltözések közepette.
Éppen csak elszámolták magukat, tudniillik egy rendszámcsere nem 8500 ft.
Rendszámtábla - 8500
Új forgalmi - 6500
Új törzskönyv - 6000
Forgalmi plakett (a rendszámon) - min. 1500
Kötelező átírása - egyelőre ingyenes
Hitelszerződés átírása (ha van) - átlag 10000
Casco átírása (ha van) - ismeretlen
Friss#2: Olvasói kiegészítés
A rendszámcserével kapcsolatban egy észrevétel
Rendszám: 8500
Forgalmi engedély csere: 6000
Törzskönyvet nem kell cserélni.
Rendszám matrica: 585
Ezek 2011-es árak, úgy tudom, ezek is változtak, de lehet, hogy csak az átírás lett sokkal drágább.
Amiről senki nem beszél, hogy Magyarországon a rendszámtáblákat kizárólagosan a Plakett Kft. gyártja.
Na ők aztán fognak ezen kaszálni!Mondjuk kíváncsi lennék, kinek az érdekeltségébe tartozik a cég.
Az egyedi rendszámtábla tavalyi áron olyan 280 ezer forint körül mozgott. Azokat feltehetik a polcra?



További részletek: http://kuruc.info/r/2/90984/#ixzz1k2GdTEIp

Címkék: lehúzás

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

[Törölt felhasználó] üzente 12 éve

Rendszámváltás: országos ellenállást!

Miként az a formálódó IMF – EU-tárgyalások és a rövidesen tető alá hozandó hitel-megállapodás feltételeinek előzetes ismeretében várható volt, a kormány máris megkezdte, pontosabban folytatja az egzisztenciális végromlás és lelki tűréshatárának állapotán túljutott magyar társadalom újabb sarcokkal történő riogatását. A legújabb kormányzati „pénzügyi egyensúlyt javító” tervezetet, illetve agyrémet kötelező rendszámtáblacsere fantázianévre keresztelték.
Elöljáróban annyit, hogy épp két évtizeddel ezelőtt az MDF-érában már végigvertek Antallék a hazai társadalmon egy efféle „hatóságijelzés-reformot”, természetesen a magyar családok házi költségvetését terhelve meg annak pénzügyi velejáróival. Ami végképp érthetetlen számunkra. Amennyiben ugyanis az államhatalomnak ilyen jellegű igényei vannak, állja ő a járulékos költségeket, s ne hárítsa ránk, akiknek egyébként tökéletesen megfelelt a régebbi rendszámtábla is. Egy közismert példával illusztrálva a dolgot. Amennyiben valaki jelenleg ún. egyedi rendszámtáblára kívánja megújítani a meglévőt, annak költségeit teljesen érthető módon és jogosan ő fizeti. Abban az esetben viszont, ha az állam a kezdeményező fél, rendezze a számlát ő, ahogyan akarja és tudja, illetve ne hozakodjon elő hülyébbnél hülyébb ötletek robbanásveszélyes arzenáljával. S az efféle intézkedések kiötlésekor még a fényességes EU-ra sem hivatkozhatnak a miniszteriális útonállók, hiszen például Olasz- vagy Franciaországban többféle rendszámtála is használatos egyidejűleg, és az 1970-80-as években forgalomba helyezett autók is az eredetileg kiadott hatósági jelzéseikkel járnak a mai napig.
S miként az már az eddigi híradásokból is tudható, a rendszámtáblacsere nem csak rendszámtáblacsere lesz. Ugyanis értelemszerűen az új azonosító jelzéshez új forgalmi engedélyre, továbbá a műszaki vizsga érvényességét, illetve a jármű környezetvédelmi besorolását a rendszámtáblán feltüntető új matricára is szükség lesz. A fentieken túl – miként azt Gyulainé dr. Tóth Zsuzsanna, a Magyar Autóklub jogi igazgatója elmondta – a kormányzati agymenés kodifikálása esetén ki kell majd cserélni a kötelező- és casco biztosításokat, a parkolási engedélyeket és az éves autópálya-matricákat is. Mindent összevetve, az állampolgárokra rótt újabb sarc végösszege nagyjából 15-20 ezer forint körüli összegre fog rúgni. Vagyis ismét fizethetünk a semmiért.
A Magyarországon már polgárjogot nyert hallgatólagos társadalmi közmegegyezésen nyugvó hazugságbeszéd szerint a közlekedésért felelős Nemzeti Fejlesztési Minisztérium tájékoztatása alapján „a tárcák a rendszámok több lépcsőben, felmenő rendszerben és önkéntes alapon megvalósuló cseréjének lehetőségét vizsgálják, egyidejű csere kötelező elrendeléséről nincs szó”. E bikkfanyelven fogalmazott mondat jelentése magyarul a következő: fővesztés terhe mellett köteles lesz minden járműtulajdonos az autóján új rendszámtáblát elhelyezni.
Nos, úgy gondoljuk, hogy az össztársadalmi méreteket öltő globalista és állami sarcoltatásból most már valóban elég volt. Azt figyelembe véve, hogy ma Magyarországon mintegy 3 millió gépjármű van forgalomban, a tervezett kormányzati intézkedés minimálisan is a magyar társadalom felét érinti közvetlenül, indirekt módon viszont annak egészét, akárcsak a tűrhetetlen és pofátlanul magas üzemanyagárak esetében is ugyanez a helyzet. S ne legyenek illúzióink: ha hagyjuk, a fentebb említett tervezet mindössze szolid és könnyeden derűs előjátéka lesz a további, brutális állami aktusoknak. Jön majd az ingatlanadó, kerékpáradó, levegőadó, útadó és csak a Jóisten a megmondhatója, miféle harácskirovásokkal akarja „elitünk” most már biológiai létében is kiirtani a magyarságot a saját hazájában.
A túlélésnek, megmenekülésünknek egyetlen útja maradt immár: a totális és általános össztársadalmi ellenállás, az állampolgári engedetlenség fegyverének bevetése a kormányzati terrorizmussal és despotizmussal szemben. Bármennyire is tiszteletreméltó és becsülendő emberi és hazafiúi szándékok motiválják is a szervezőket, ki kell jelentenünk a tisztánlátás végett, hogy vonulós békemenetekkel és félpályás útlezárásokkal nem megyünk az égvilágon semmire. Az esemény után szépen hazamegy mindenki, az állami show-műsor pedig folytatódik tovább addig, ameddig valamennyien bele nem döglünk. A tervezett rendszámtáblacsere kapcsán az egyetlen járható, eredményes, s egyben erőszakmentes út: ne hagyja egyetlen autós sem lecserélni a jelenlegi hatósági azonosítóját, és ne fizessen semmit a politikus és mérvadó nemzetközi szakértők néven eufemizált útonálló rablóbagázsnak! Ha mindez – a fentebb említett 3 millió járművet figyelembe véve – csak több százezer érintett részvételével megtörténik, megbénul az egész rendszer, és a kormány meghátrálásra kényszerül. Az ideális és üdvös megoldás természetesen az volna, ha minden egyes sarcra ítéltetett autós csatlakozna egy ilyen országos állampolgári engedetlenségi mozgalomhoz. Most már ugyanis nincs hová hátrálnunk, a falhoz állítottak minket. Ébresztő, Magyarország!
Lipusz Zsolt – Kuruc.info
Epilógus
A mindenkori hatalmasok népnyúzó kormányzati filozófiáját példázatos jelleggel ekképpen fogalmazta meg Heltai Gáspár Száz fabula című, 1566-ban Kolozsvárott kiadott munkája második, A farkasról és a bárányról szóló meséjében.
Egy farkas igen szomjú elméne innya a patakra. Midőn ivott volna, alátekénte a patakon nagy messze és láta ott egy bárányt, hogy innék a patakból. Alásiete ez okáért a bárányhoz és mondá annak: Miért zavarod fel a vizet énnékem? Miért nem hagysz innom? Mondá a nyavalyás bárány: Hogy zavaríthattam volna fel a vizet tenéked, holott ide alá ittam legyen, te kedig tova fel, honnét aláfoly ide a víz. Mondá a farkas: Micsoda? Lám szömbe mersz szökni velem; miért szidogatsz? Mondá a bárány: Jaj, nem szidlak, jó uram. Mondá a farkas: Mind te, mind szüleid, és minden nemzeted ellenségim voltanak énnékem: az apád is ugyanezen bosszúságot művelé rajtam hat hónappal ezelőtt. Mondá a bárány: E világon sem voltam én akkor. Mondá tovább a farkas: Mindenütt kárt tész: vetésemet sem tarthatom meg miattad, mert mindenütt elrágod. Felele a bárány: Hogyhogy rághatom el a vetésedet, holott nincsen fogam? Megbúsulván a farkas, mondá: Pokol érne ok-adásoddal; bezzeg megfüzetsz; s ottan megfojtá és megövé.
Értelme:
E fabulával írta meg Ezópusz e világi dúsoknak és kegyetleneknek hamisságát és kegyetlenségét, hogy nem gondolván sem az Istennel, sem annak igazságával, a szegény ártatlanokat minden ok nélkül megnyomorítják: Dühös nevet költenek az ebnek, csakhogy megölhessék. Vagy ötte meg a hájat avagy nem, de pálcát keresnek neki. Ugyan bűnös a csősz, vagy vétközett a szegény ember, avagy nem. Pauper ubique iacet. Jaj e nagy hamisságnak.
A mai kormányzati krédó lényege is éppen ez: ki akarlak fosztani, el akarlak pusztítani, de ezt a tényt a maga nyers, brutális mivoltában nem mondhatom ki, ellenben meg kell hozzá találnom az álcázó, jól hangzó, hazug ideológiát. Martonyi Jánost, „jeles” külügyérünket idézve: megmérettettetek és könnyűnek találtattatok…
Lipusz Zsolt - Kuruc.info


További részletek: http://kuruc.info/r/7/91030/#ixzz1k6h4vdkk

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu