Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
12 éve | Domonyi Károly | 0 hozzászólás
Kuthy Lajos 162 évvel ezelőtti jövendölése Magyarország rabszolgaságáról
"A
népet félig már kivettük excellenciátok kezéből, kiveendjük egészen.
Miénk lesz földje, szorgalma, saját személye. Aratunk vetésén, szűrünk
szöllejében, leszedjük fája gyümölcseit s végre elsőszülöttjét adandja
zálogba, hogy eleget tehessen. A magyar nép még jobban elfogy,
szegényedik s szerteszét falvakra pusztuland. A fővárosban ismeretlen
gyülevész nép fog kóvályogni, közöttük egy-két vagyontalan magyar, aki
másokért dolgozik. A nemzeti ifjúság ivadékról ivadékra felnövend,
nyomor közt, kilátás nélkül. Először láz és undor kapja meg s bőszen
kérdezi: hát haza ez, mely kevés lakóinak tápot nem tud adni? Haza ez,
mely szorgalmam, képzettségem után nem tart el? Haza ez, melyben a
bennszülött ősvér minden útról, minden alkalmazásból, minden érdemlési
módból ki van zárva, hogy idegen csavargóknak legyen mit falniok?
Érdemli-e ily hon, ily polgárzat, hogy vakon áldozatja legyek s emberi
jogaimat erőszakkal vissza ne vívjam? De ezt csak az első
kiábránduláskor fogja mondani, aztán megtöri a nyomor s az uralgó erő
igájába térnek, azaz érdekeink alá. Egymást fogják marni kegyelmeinkért,
szolgáinkká lesznek s nőiket, leányaikat adják el pénzünkért."
A kommunista éra, amely a magyarságnak legsivárabb, legterméketlenebb
korszaka volt, csupán egyetlen tekintetben, a hamis értékelések terén
dicsekedhetik fölös mennyiségű produktivitással. 1945-től, a
"felszabadulásnak" hazudott bolsevista szabadrablástól kezdve mind a mai
napig a hamis előítéleteknek, hazug jelszavaknak, torz és tendenciózus
eszme- és emberértékelésnek olyan tömegű nyűgével szőtte gúzsba a
magyarságot, hogy ebből a kötelékből kiszabadulni egyik legnehezebb, de
egyben legszebb feladata is lesz az új, magyar fejjel, magyarul
gondolkodó generációnak, ha lesz ilyen még valaha.
Magyarország valódi leigázása azonban nem 1945-ben, hanem már sokkal
korábban megkezdődött. Körülbelül akkor, amikor az első kaftános
galíciai átlépte a magyar határt, s nyomában ezrek és százezrek vetették
magukat a gyanútlan magyar falvakra, városokra. A történelem
meghamisításától, emberek, elvek, tudósok és művészek hazug értékeléséig
minden eszköz jó volt, ami a magyarság gazdasági leigázásához
segíthette azt a sok, nagy étvágyú idegent, mely egy évszázadon át
pokoli céltudatossággal építette itt a maga hatalmát.
A sok példa közül most csak egyet ragadunk ki. Egy elfelejtett,
elsikkasztott, valamikor nagyhírű magyar írót, akinek könyveit talán
senki sem olvassa, s nem is olvasta azok közül, aki a liberális vagy
kommunista irodalomtörténetekből ismerte meg a magyar irodalmat. Ez az
író Kuthy Lajos (1813-1864), akinek nevét ma már az iskolákban sem
tanítják, pedig a 19. század negyvenes éveiben a legsikeresebb,
legkeresettebb íróink közé tartozott, akinek stílusa nagy hatással volt
kortársaira, köztük a fiatal Jókaira is. Elfelejtették munkáit, híres
novelláit, regényeit, és őt magát is. Utolérte a magyar tehetségek
sorsa, és szegényen, mindenkitől elhagyatva halt meg. Diószegi
szőlőjében lévő sírján már csak gaz és dudva terem, és intelmei olyanok
voltak, mint a vízre írott betű. Az irodalmi lexikonok - ha egyáltalán
megemlítik - egyformán azt tanítják a balliberális szalmán kérődzőknek,
hogy unalmas, zavaros könyveket írt, munkái tele vannak
szertelenségekkel, és gyenge jellemű ember volt, mert állást vállalt a
Bach-korszak alatt.
Talán jobban megértjük, hogy miért volt szükség erre az irodalmi
fémjelzésre, ha röviden ide írjuk, hogy Kuthy Lajos volt az a magyar
író, aki már 1846-ban megjelent, prófétai látással írott regényében, a
"Hazai rejtelmek"-ben megjósolta, hogy miként fogja Magyarországot száz
év alatt meghódítani a zsidóság. Ezért, és csakis ezért kellett eltűnnie
nyomtalanul a magyar irodalomból, hogy helyet adjon a molnárferencek,
hunyadisándorok, szépernők, birólajosok nevével fémjelzett országhódító
siserehadnak, akik a magyar tehetségek helyett arathatták le az irodalmi
babérokat. Ezért kellett meghalnia - még Kuthy emlékének is. Utoljára
1906-ban adta ki a Franklin Társulat "Hazai rejtelmek" című, annak
idején - 1847-ben - óriási sikert aratott regényét, melyhez az előszót
nem kisebb személyiség, mint Mikszáth Kálmán jegyezte. Azóta nem akadt
kiadó, aki vállalta volna, hogy újra nyilvánosságot adjon ennek a nagy
magyar Kasszandrának. Mintha állami segédlettel irtanák a magyar
tehetségeket, és mintha bűn volna Magyarországon a magyar élet égető
problémáival foglalkozni... Operett, szerelmi háromszöget tárgyaló
színdarab, hejehujás cigánytörténetek: ez, ami manapság a honkebleket
deríti. Faji kérdés... társadalmi korrajz... - szélsőséges feleslegek.
Ebben a könyvben Kuthy Lajos előre megmondott mindent, ami azóta száz
százalékban beteljesedett. Olyan tisztán, olyan világos bizonyossággal
látta meg a mai Magyarország sorsát, hogy százhatvankét esztendővel
ezelőtt írt sorait olvasva kétségbeesetten kell azokon megdöbbenni,
megállapítva azt is, hogy Kuthy próféciája 2011-re az utolsó betűig
beteljesedett.
A "Hazai rejtelmek" második kötetében (XXIV. fejezet) Löbl Simon uzsorás
ajkaira adja Kuthy ezt a jóslatot. Löbl heves beszélgetést folytat
Szalárdy György gróf főispánnal, a tönkre jutott, karmai között vergődő
magyar úrral, akinek nyíltan, leplezetlenül elmondja a zsidóság céljait,
terveit, feltárja azokat az eszközöket, melyekkel a zsidóság meg fogja
hódítani Magyarországot. Ma, 2008-ban szinte hátborzongató dolog olvasni
ezt a százhatvankét év előtti próféciát:
EZ A MI ZSEBEINKNEK VALÓ HÍZODA
" A kevés részvény - mondja Löbl - mi magyar köröm között van, apránként
idegen kézbe vándorol. Itt siettetve lesz a jövendő, hogy a magyar föld
idegen országok technika-provinciájává váljék. Nekünk erre törekednünk
kell. Csak így leend az, hogy a folytonos szegényülésben, mi és
utódaink, bővebb és könnyebb alkalmat nyerünk excellenciátok megtört és
megfogyott fajában nemzetietlen pénzarisztokráciát alapítani. ...
Különösen mi, zsidó magyarok, vagy magyar zsidók, kik jövő uraságunkat
akarjuk megépíteni, nem rakhatjuk az alap közé az idegenek kövét, nem
segélyhetjük társunkká a bukott telektulajdonost, hogy midőn a ház
felépül, salonjainkat elfoglalja és minket kiszorítson. Nekünk törni,
nyomni, eltapodni kell minden csirázó versenyt és vetélyt, elzárni és
betemetni minden felfakadó forrást, mely a pénzt, hatalmunk eszközeit a
nemességhez szivárogtatná s új uralgást adna kezébe."
Magyarországról szólva ekként folytatja elmélkedését Löbl Simon:
"Ez a mi bőrünknek való hely, a mi zsebeinknek való hizoda. Igen
alkalmatos héber konzervatórium, amelyben a jeruzsálemi fény megnő és
felmagzik. Soha egy státus sem engedett a spekulánsoknak olyan bő és
könnyű nyereséget, anélkül, hogy emberi vagy országos célnak általuk
hasznot ne szerezne. A helybeli és jellem viszonyok egészen a malmunkra
dolgoznak. Akármilyen politikai színű egyén legyen a nemzet élén, rögtön
támad párt, mely mielőtt magát úgy mutatná, hazaárulónak kiáltja ki,
népszerűségét, hitelét aláássa, furkálja, szárnyát megnyírja s mikor se
ti se tova nem tud mozdulni, saját pártja is odább áll tőle, hogy új
zászló alá csapja magát, melynek tartója egy másik csoport által ismét
le fog rántatni.
Azért sok jellem, sok tehetség kényelmei közé vagy szegény zugába vonja
be magát, és elpipázza erejét, mert nem akar taps közt kezdett szerepet
füttyön végezni, hogy végre mit se használjon, aminek itt a legnagyobb
művész is ki van téve. Látja excellenciád, hogyne örülne ennek a zsidó.
Nekünk olyan nép kell, amely jeleseit becsülni nem tudja, mely egymással
veszekszik."
JÓSLÁS A NUMERUS CLAUSUS ELTÖRLÉSÉRŐL
Mikor a könyv íródott, persze még sehol sem volt numerus clausus, de
Löbl Simon még azt is megjósolta, hogy a magyar törvényhozás, miként
fogja derekát beadni az idegen fajta érdekeinek.
"Mi és feleink - mondja az uzsorás - ezer és ezer úton körmeinkbe
tartjuk a pénzpiacot, az ipart idegen gyülevész nép űzendi s a magyar
gazdatisztjeinkké lesz saját földjén. Ő vezeti a címet és zsellérkedik,
mi pedig szolgáknak látszva országlunk. Mily mulatságos lesz majd az, ha
a magyar urak, hideg kőszobákba gyülöngve, vagy elszigetelve értünk
dolgoznak, ha díszparkjainkba hozzánk küldenek ki, megkérdeztetni, hogy
mi és miként történjék. Ha mi igazgatjuk a törvényhozó szavát, s mondva
rendeljük, hogy töröljenek el cikkeket a mi érdekeink szerint.
Miénk lesz fény, divat, kitüntetés. Elfoglaljuk a közhelyeket,
színházakat, sétányt, termeket, ünnep- és néztereket. Persze a
magyarokéit, mert mi közcélból mit sem teszünk saját zsebünkre, hanem
kezünkre csaklizzuk, vagy becsempészkedünk a kész érdekekbe."
ÖTSZÁZ CSALÁD ZSAROLJA A MAGYARHONT
Megdöbbentően beteljesedett Kuthy jóslata a magyarság szellemi és
gazdasági leigázásáról ötszáz családnak mindenekfölött való hatalmáról,
melyről eképpen jövendöl a továbbiakban Löbl Simon:
"Csak nézzen szét excellenciád, hová vittük pár év alatt a közerkölcsöt.
Író és művész fut, fárad, éjjelez s Szilveszter estélyén nem marad
fillérje, mit újév napon koldusnak adjon. A közhivatalnok teng,
nyomorog, nélkülöz, özvegye mégis kéregetni jár, a földbirtokos kétezer
holdból nem képes családját ellátni s az igavonó nép éjt napot eggyé
tesz, mégsem lakik jól egész év hosszában. Minden munkásosztály sínylik s
érzi a pénz szűkét, és csak a korhely uzsorás viheti véghez, hogy
hatezer forint kamatjából a fővárosban keresetág nélkül, kényelemmel
éljen s négy év alatt mégis tizenkétezer pengő tőkét tegyen félre. II.
Endre korában nem sanyargatták jobban excellenciátok őseit őseink.
Pedig, ha az üzéreket kútfejökre vissza visszük s kit-kit helyére
sorozunk, nem több, mint ötszáz család zsarolja Magyarhont. Ennek van
alárendelve 14 millió ember sorsa, jövője, erkölcse. Ennek adózik az
ország hallatlanabb kulcs szerint, mint valaha a legzsarolóbb
hódítónak... Mindez tagadhatatlan tény s mindez közönyösen foly, mintha
úgy kellene folynia."
A ZSIDÓSÁG ADÓSAI ÜLNEK A KÉPVISELŐHÁZBAN
Jósol ezután Löbl Simon, az idegen érdekek szolgálatába szegődő képviselőházról is, ekképpen:
" ... Magok a sivalkodó honfiak, kik mint sirály minden vészt
megkiáltanak, mellőzik szerepünket törvényhozás utján megtámadni.
Egy-egy bűntettnél, mely ezrek közül napfényre vonaték, elszörnyednek,
aztán a phrasisnak vége, s mi békén maradunk a gyakorlatban. Persze
adósaink s ezeknek rokonai ülnek a zöldasztalok körül, kik nincsenek
arra nevelve, hogy mint a rómaiak egykor, saját érdeküket veszélyezzék a
t. c. hazáért s romlását gátolnák, ha fejük forogna is szóban. Sőt
eszélyesen óvakodnak érdekeinkkel köztárgyalás utján súrlódásba jönni,
úgy hogy hatalmunkról alig vétetik más tudomás, mint a betáblázások
nyugton hallgatott kötetei... No már, ha most, midőn még kevesen valánk,
befolyásunk a kezdet nehézségei között, oly hirtelenül el tudott
hatalmosulni, ha minden elemet érdekébe tudott hálózni s a köz értelmét
és érzését hallagató rendszerbe nyűgözé, hiheti-e excellenciád, hogy
rabjaink és eszközünk szaporodtával az ország emancipálni tudja magát a
pénzszolgaságból, mely csak egy vonallal jobb az ököljognál."
A BENNSZÜLÖTT ŐSVÉR MINDEN ÉRDEMLÉSI MÓDBÓL KI VAN ZÁRVA
És ezután következik a jóslat legmegrázóbban bekövetkezett, legteljesebben valóra vált része. Így mondja Löbl Simon:
"A népet félig már kivettük excellenciátok kezéből, kiveendjük egészen.
Miénk lesz földje, szorgalma, saját személye. Aratunk vetésén, szűrünk
szöllejében, leszedjük fája gyümölcseit s végre elsőszülöttjét adandja
zálogba, hogy eleget tehessen. A magyar nép még jobban elfogy,
szegényedik s szerteszét falvakra pusztuland. A fővárosban ismeretlen
gyülevész nép fog kóvályogni, közöttük egy-két vagyontalan magyar, aki
másokért dolgozik.
A nemzeti ifjúság ivadékról ivadékra felnövend, nyomor közt, kilátás
nélkül. Először láz és undor kapja meg s bőszen kérdezi: hát haza ez,
mely kevés lakóinak tápot nem tud adni? Haza ez, mely szorgalmam,
képzettségem után nem tart el? Haza ez, melyben a bennszülött ősvér
minden útról, minden alkalmazásból, minden érdemlési módból ki van
zárva, hogy idegen csavargóknak legyen mit falniok? Érdemli-e ily hon,
ily polgárzat, hogy vakon áldozatja legyek s emberi jogaimat erőszakkal
vissza ne vívjam? De ezt csak az első kiábránduláskor fogja mondani,
aztán megtöri a nyomor s az uralgó erő igájába térnek, azaz érdekeink
alá. Egymást fogják marni kegyelmeinkért, szolgáinkká lesznek s nőiket,
leányaikat adják el pénzünkért.
Valóban, mi szobrot emelhetnénk a törvényhozói észnek, mely országát ily
bölcsen kezünkre ada. S még csak képmutatás sem szükséges már. Nem kell
rejtve, lopódzva, utálat között járnunk, nem kell elbújni
élvezeteinkkel. Az utcákon hunyászkodott, vagy üdvözlő arcok fogadnak, a
középosztály iránt gőgösek, nagyok ellenében gorombák lehetünk,
kiönthetjük gyűlöleteinket. Kitárhatjuk titkainkat, leálorcázhatjuk
jellemünket, elárulhatjuk osztályunk gyengéit: feleim biztosítvák, hogy
nyíltság s dacoló erőszak nem árt, nem ingerel torlást, nem idézhet
gyógyszert, mert rabszolgáink egyet nem értenek."
Ennyi talán elég az idézetekből. Utoljára még csak azt hangsúlyozzuk,
hogy mindezt 162 évvel ezelőtt - 1846-ban - írta szegény Kuthy Lajos.
Vajon mit írna ma, 2008-ban, midőn a jóslat beteljesedvén, a saját bőrén
és lelkén érzi egy pusztuló nemzet, hogy utolsó betűig valóra vált nagy
írójának próféciája, amelyet Löblék rabszolga magyarságának már olvasni
sem szabad. Vagy - Uram Isten -, talán már nem is akarja olvasni!
Dobszay Károly
Forrás: http://gulyaslazar.freeblog.hu/categories/Kuthy_Lajos_jovendolese_162_eve/
ITT TEKINTHETI meg a teljes írást: http://domonyi.aries.hu/Petofi-Sandor.html
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!