Ellenállás: Mi történik a MALÉV-val?

Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 496 fő
  • Képek - 104 db
  • Videók - 935 db
  • Blogbejegyzések - 7917 db
  • Fórumtémák - 37 db
  • Linkek - 81 db

Üdvözlettel,

Ellenállás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 496 fő
  • Képek - 104 db
  • Videók - 935 db
  • Blogbejegyzések - 7917 db
  • Fórumtémák - 37 db
  • Linkek - 81 db

Üdvözlettel,

Ellenállás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 496 fő
  • Képek - 104 db
  • Videók - 935 db
  • Blogbejegyzések - 7917 db
  • Fórumtémák - 37 db
  • Linkek - 81 db

Üdvözlettel,

Ellenállás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 496 fő
  • Képek - 104 db
  • Videók - 935 db
  • Blogbejegyzések - 7917 db
  • Fórumtémák - 37 db
  • Linkek - 81 db

Üdvözlettel,

Ellenállás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Mi történik a MALÉV-val?

12 éve | [Törölt felhasználó] | 1 hozzászólás

Mi történik a MALÉV-val?

A Malév Zrt. sajtóközleménye - 2012. február 3-án 06:00 órakor leállt a Malév

Az Igazgatóság döntése alapján a kár minimalizálása érdekében elrendeli a magyar nemzeti légitársaság üzemszerű működésének beszüntetését. Ennek értelmében február 3-án 06:00 órától, 66 évnyi csaknem folyamatos működés után, nem szállnak fel Malév repülőgépek.

„Sajnos bekövetkezett az, amitől a legjobban tartottunk, és aminek elkerüléséért mindent megtettünk. Bár az utóbbi napokig még volt remény az üzemeltetés folytatására, és az utasok bizalma töretlen volt, de az utóbbi napokban megjelent információk hatására a szolgáltató partnerek elvesztették bizalmukat, és egyik napról a másikra elkezdték előre kérni az általuk nyújtott szolgáltatások kifizetését. Ez olyan mértékben gyorsította fel a pénzkiáramlást, hogy mára már tarthatatlanná vált a légitársaság helyzete. Ismert az is, hogy a tulajdonos a legjobb szándéka ellenére az EU elmarasztaló határozatát követően nem tud további anyagi forrást biztosítani a működéshez. Mindezeket figyelembe véve az Igazgatóság úgy döntött, hogy elrendeli a magyar nemzeti légitársaság üzemszerű működésének beszüntetését. Valamennyi utasunktól elnézést kérünk.” – jelentette be Limburger Lóránt vezérigazgató. (forrás: malev.hu)

Összefoglalva: a cionista EU elhatározta magyarországi gyarmata zsidó vezetésű légitársaságának ellehetetlenítését, részben gazdasági nyomásgyakorlás céljából, részben hogy lehetőséget biztosítson a vállalat elkótyavetyélés utáni 'tudjuk kik' általi megszerzésére. Ennek érdekében a magyarországi kollaboráns kormánynak megtiltotta a többségében saját tulajdonú cégnének finanszírozását. A MALÉV annak ellenére, hogy pénzügyi szempontból veszteséges, mint cég, a nemzetgazdaság szempontjából mégis nyereséget termelt a turizmus és idegenforgalom, valamint az egyéb gazdaságilag fontos légi szállítások biztosítása miatt. A cég a közvetlen tulajdonosának nem hoz jelentős hasznot – sőt inkább veszteséges -, mindazonáltal az ország gazdasága szempontjából mégis nyereséget termel. Helyzete hasonló a szintén problémás BKV-hoz... A rendszerváltás és a patrióta-szociális (hungarista) kibontakozás után ezért lesz minden nagyvállalat államosítva, mert a működésük nem lehet egy-egy szűk – tudjuk kik - gazdasági érdekcsoport kényének-kedvének és zsebe megtömésének kiszolgáltatva, hanem kizárólag a közösség, vagyis a magyarság jó hasznát kell szolgálnia. A MALÉV-ot is visszavesszük!

A MALÉV zsidó vezetői. Berényi univerzális, volt már GYESEV és Hungaroring főnök is, a Forma 1-nek például kebelbéli fajtársa, Frank Tamás (róla is mindent tudunk) a cuccführere...

A kormányzat természetesen mossa kezeit, Brüsszelre mutogat, hiszen ők [Orbánék] mindent megtettek a 'gazdasági szabadságharc' érdekében, de hát a brüsszeli diktátummal szemben mit is tehetnének... Emlékeztetünk rá, hogy néhány nappal ezelőtt Mesterházy arról panaszkodott, hogy a brüsszeli reptéren órákat ücsörgött a MALÉV gépen, amely hiába várta Orbán Viktort. Minden bizonnyal azért, mert ekkor zárt ajtók mögött a többi páholytaggal vitatkoztak a forgatókönyv lebonyolításáról és az egész művelet tálalásáról a nyilvánosság számára...

A kormány tehetetlenül sodródik. Az EU pedig úgy büntet, ahogy akar. A kormány képtelen ebből kitörni, mert akkor az eredeti irányelveit kellene nemcsak feladni, hanem elárulni. Orbán ebből a helyzetből nem tud fordítani. Még az is lehet, hogy csupán a hatalom megtartásáért valóban hajlandó lett volna nemzeti(bb) érdekű döntésekre, de ezt már láthatóan nem ő határozza meg. Ebből egyvalami következik:

Az EU szempontjából rabszolgák vagyunk, egy perifériás gyarmat, és csupán azt engedi meg, amit akar, persze csak addig, amíg kidolgozzuk a belünket értük. Amint bármilyen indíttatásból felemeli a hangját bárki, azonnal lesújt minden rendelkezésre álló eszközzel. Amíg a magyar parlamentáris demokrácia minden résztvevőjével és elemével az EU szolgája, addig a változás lehetetlen. Most már világos minden embernek, Orbánnal lehetetlen a változás, sőt a jelenlegi politikai felállással is. Új rendszer kell! Kell ennél meggyőzőbb bizonyíték?

Az egyetlen lehetőség az MNA által eddig részleteiben felvázolt (többet nem közlünk, mert eddig minden ötletünket ellopták, és sajátként tálalták, a Fidesz éppúgy mint a Jobbik) Nemzeti Gazdasági Program. Egy teljesen új irányvétel. A politika erkölcsi alapokra helyezése, és szakítás a kapitalista rendszerrel!

Kun András - Jövőnk.info


Címkék: jövőnk

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

[Törölt felhasználó] üzente 12 éve

Francia és belga cégek ülnek halotti tort a Malév maradványain
Kárpát-medence |
A belga Brussel Airlines a reggeli bejelentést követően közölte, hogy alkalmazkodik a kialakult helyzethez, és a közeljövőben járatsűrítések várhatóak. A külföldön rekedt utasokat a belga vállalat hazaszállítja, természetesen csak a jegyárak különbözetének megfizetését követően. A cég jegyárai többnyire egyébként is magasabbak a Malév járatokénál - de a közeljövőben ha valaki tiltakozni akar az ügy kapcsán, az ne magyar, hanem francia, holland és német feliratokkal vonuljon a parlament elé, mert az érintett személyek magyarul nem fogják érteni. Brüsszelbe is ki lehet menni tüntetni, akinek van rá pénze és még mindig úgy gondolja hogy ez hatékony érdekképviselet.
A francia Wizzair szintén 66%-os járatsűrítésre készül, így a korábbiakkal összhangban a Malév felszámolása a belga és a francia cégek bevételeit növeli majd. Hogy ezek a cégek alkalmazni fogják-e a Malév korábbi alkalmazottait, az már szintén nem a magyarországi kormány hatásköre, ahogy az sem, hogy ha igen, akkor mennyi fizetést kapnak. A pilóták szakszervezetének vezetője hatékony szakmai érdekképviseletként nemes egyszerűséggel felszólította a Malév pilótáit, hogy menjenek vállaljanak munkát indiai, koreai és arab légitársaságoknál.
Úgy tűnik az EU központi országai és azok légitársaságai lobbizták ki a MALÉV ellehetetlenítését, hogy a peremvidék légitársaságának piacát megszerezve biztosítsák a saját vegetációjukat az EU gazdaság összeomlásának közepette... A szabadkőműves tákolmány a saját végtagjait falja fel az életben maradása érdekében?
Molnár István - Jövőnk.info

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu