Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
Beküldte: 0304 Kategória: A zsidókérdés irodalma|Betiltott irodalom|Magyarországi zsidókérdés|Általános zsidókérdés Régi igazság az, hogy a nemzet általános megérzésében ritkán téved le az igazság útjáról. A magyar nemzetnek a zsidóságtól való megszabadulás iránti törekvése nem mai keletű, pillanatnyi fellángolása a mesterségesen feszített ellenszenvnek, hanem majdnem évezredes vágy nyer – ha sikerrel jár – beteljesülést. A Magyar Törvénytárban már az Árpád-házi királyok idejétől kezdve özönével található a törvényhozási intézkedés, amely a zsidóság gazdasági térhódítása és a közéletből való kizárására irányult. Szent László I. dekrétumában eltiltja a zsidót keresztény szolga vagy szolgáló leány tartásától Könyves Kálmán király hasonlóképpen parancsol. Az Aranybulla 1222-ben eltiltja a zsidókat tisztség viselésétől, valamint a pénzváltó és sójövedelmek bérletétől. A Hármaskönyv (Tripartitum) a zsidó eskütételeit külön esküminta szerint is csak a Thóra előtt letéve tekinti érvényesnek. mondván II. rész 6 cím: 1. §. Holott tudnunk kell, hogy a zsidónak, aki esküt akar tenni, magára rövid köntöst vagy palástot öltve a fején zsidó kalapot viselve, a nap felé kell fordulnia és mezítláb állania ki és a törvénykönyvet, amelyet Mózes táblájának neveznek kezével érintse és tartsa stb… Hosszú sora volna ennek a felsorolásnak, amit a nemzeti történelmünk mutat fel arra miként kívánt a magyar jogi és gazdasági élet menekülni a zsidóságtól. Engem már kora fiatalságom óta izgatott ez kérdés. Velem született oknyomozó természetem állandó kutatásra ösztönzött, kerestem az okát annak, hogy miért nem tud a zsidó egy nemzet testébe sem felszívódni, miért marad mindenhol és minden időben a zsidó különálló testület és miért hat előbb-utóbb bomlasztólag az őket befogadó nép gazdasági és erkölcsi életére. Ezen nagy „Miért” kutatás közben felvetődött előttem több kérdés! Vajon születésétől fogva értelmesebb a zsidó, mint a többi nép? Nem! Különös veleszületett rátermettsége utalja-e a zsidót a gyakorlati pályára? Nem! A többi hasonló kérdésre is csak nemmel kellett a belső bíróm előtt válaszolnom! Mi az oka tehát a gazdasági boldogulásának? Mi az oka annak, hogy az egész világon egységes egészet képez és mint ilyen az őt befogadó nép nyakára tud nőni! Ha nem több a veleszületett értelme és nincs külön rátermettsége, úgy csak később a születése után kell neki a környező nép rovására a hiányzó többlet szellemi képességet megszerezni! Iparkodtam közel férni a zsidósághoz. Nehéz feladat volt, de engem izgatott. A következő megállapításokra jutottam: A családi élete bensőséges, üzleti élete szolgálatkész és rugalmas, gyakorlati ismeretei hihetetlen gazdaságot árulnak el, viszont szellemi képessége átlagban alul marad a magyar ember értelmi képességén, de a hiányt ismeret gazdagságával ügyesen leplezi. Vallási élete elmélyedő és titokzatos. Ez utóbbi – a vallási élet titokzatossága – arra ösztönzött, hogy itt végezzek behatóbb kutatást, mert ez még kiderítetlen az egész világ nemzsidói előtt! Így jutottam el a Talmudhoz, mint a zsidó nevelés alapjához! Kényes pont, de azt hiszem, úgy érzem és látom itt ebben a hatalmas elmeműben rejlik a zsidóság ereje. A Thalmud a zsidóság Sámson haja, ha ezt a „szent könyvet” a valódi teljes tartalmával közkézre adjuk, akkor lehullt a lepel a zsidóság rejtett erejéről, s felismerve cselekvényeik rejtett rugóit könnyen – az igazság egy kavicsszemével meg lehet állítani ezt a reánk nézve rejtelmes, szinte félelmetesen kóros szerkezet működését és minden vérontás nélkül megszabadíthatjuk nemzetünket az évezredes gazdasági és erkölcsi rákfenéjétől a zsidó nemzetköziség romboló hatásától. Munkám anyaga nem új szöveg, annak értéke abban rejlik, hogy a II. részben vezérelvek szerint csoportosítva tárom fel a „talmudi” elveket. Bizonyíték sem több, sem kevesebb, mint maga a Thalmud eredeti szövegének hű fordítású idézete. Nem szórakoztató olvasmánynak, hanem minden napi tanulmányi feladatnak szánom, hogy magyar fajom és nemzetem javát szolgáljam vele! Isten segítse árva, elesett, becsapott nemzetünket! A Szerző I. A ZSIDÓSÁG BELSZERVEZETE A zsidóság ma is, mint ezelőtt 4.000 esztendővel zárt családközösségben él. (Patriarchalizmus). A család feje a család legöregebb férfitagja, minden kérdésben ő a döntő, s a család vagyona felett teljes hatalommal rendelkezik. Ezt a családi közösséget s benne a családfő hatalmát a vallás rendszere tartja fenn, amelynek minden szertartási ténykedése a zárt család kebelében, a világtól teljesen elzárva, bonyolódik le, s annak mi fogalmaink szerinti papja maga a családfő. A vallásnak a külvilág által látható szerve a hitközség és annak feje a rabbi, vagyis a tudós – ez azonban semmiféle törvényszerű befolyással a család életére nem bír. A vallási szertartásokba bele nem folyik s az, amit kívül látunk erről a közületről nem más, mint a közös imahely fenntartója, a Thóra őrzője, s a fajtestvérek anyagi támogatására alakított, illetve megbízott vagyonjogi szerv. A rabbi a peres ügyekben döntő bíró és általános tanácsadó. Szorosan vett papi ténykedést csak akkor végez, ha egyúttal a papi rendből származik. Kochen-Kohn-Kaganovics-Bleuer. A közös imahely náluk nem képez olyan kizárólagos kegyhelyet, mint nálunk a templom, a rabbi, mint a hitközség feje nem közvetítő az isteni hatalom és a hívők között. A zsinagóga inkább közös gyakorlóhely a faj férfitagjai számára, a törvények és imádságok megismerésére és egymás felismerésére szolgál. Az tény, hogy az ilyen közös imahelynek nevezett helyiségben tartja ugyan a zsidóság a frigyszekrényt és ebben a tórát, azonban ezt a szentélyben őrzi és a szentélyen kívüli helyet csak szemlélődő és tartózkodó helynek tekinti, ahol az áhítat sem kötelező. Ezért van az, hogy a be nem avatott előtt úgy tűnik fel, mintha a zsidóság a legelmélyedőbb áhítata közben is kapható az alkudozásra, sőt a veszekedésre is, holott ezzel ellentétben, ha a zsidó áhítatba merül, akkor ránézve a külvilág nincs, s éppen, mivel a templom külső része nem áhítat helye neki, ezért ott szabadon bonyolítja le a mindennapi életbeni vitáit. Az áhítat helye a család körében van, s akár napi imádságába mélyed el a zsidó, akár pedig a péntek esti gyertyagyújtáskor kezdődő közös szertartás legyen az, amit végez, attól a pillanattól kezdve annak befejeztéig ránézve a külvilág nincs, vallásos elmélyedése kizár minden mással való foglalkozást. Nézetem szerint éppen a családra, mint kis közületre való tagoltság adja lehetőségét annak, hogy oly titokban éli a zsidóság szertartásos életét, s mert a családfői hatalom a vallási szertartásokon épül fel. Erre támaszkodik a családfő, mint a hatalom egyetlen alapjára, ezért van az, hogy a családfő féltő gonddal tartja fenn a vallásos szertartások minden csínját-bínját, s vezeti maga a gyermek nevelését, hogy ezáltal belenevelje a gyermekbe az ő alapját képező szertartási parancsokat, önmagát, mint családfőt biztosítva a hatalom birtokában. Hogy a családfői hatalmat a férfi számára minden tekintetben biztosítsa, azért zárta ki a nőt a zsidó szertartás majdnem teljesen a vallási ténykedésekből, s a családi életben másodrangú tényezővé tette. A nő csupán családgondozó, fajfenntartó szerepet tölt be a családban. A zsidó fiúgyermek már az öntudat megnyilatkozása kezdetén bizonyos mértékig részt vesz a családi közös szertartásokon, jóval a mi iskolakötelezettségünk előtt az írás-olvasás, s vele a héber nyelv alapismereteibe bevezetést nyer. Ott, ahol az egyes család távol a lakott területektől, vagy bár lakott területen, de elszórtan él, ott maga a családfő kaptatja a gyermeket az előismeretekre, úgy, hogy mikorára a mi iskolakötelezett korunkat eléri, s világi iskolába kezd járni, akkorára már a beszédnek a szóra tagoltságával tisztában van és a Tóra és Talmud tanulásával szerzett ismeretei folytán alapismeretei bővebbek, agyműködése fegyelmezettebb, mint a mi gyermekeinké. Innen származik az, hogy a világi iskolában már több értelmet tanúsít, s a nem zsidó fajtájú iskolatársaival szemben a versenyben elől jár. Ott, ahol a zsidóság nagyobb csoportokban él együtt és a gyermek nevelésében az iskolakötelezettségi kor előtt az előiskola, vagyis a zsidó „kéder” van segítségére a családnak. A rabbi, vagy valamelyik idősebb tagja a hitközségnek vezeti be a betűvetés és vallás alapismereteibe a gyermeket. A vallásoktatás, amely a héber írás-olvasás, a Tóra teljes és a Talmud részleges ismertetésében, illetve parancsaink tanításában merül ki, s a Talmud mindent felölelő tartalmánál fogva általános gyakorlati nevelést ad a gyermeknek. A Thóra, vagyis a „Mózes öt könyve” az tulajdonképpen a parancsolatok anyagát öleli fel, míg a Talmud, az a Thórából folyóan, az isteni parancsok értelmezése, s vele kapcsolatban nemcsak a vallás, hanem a világi élet minden megnyilvánulására is kiterjedő bölcs tanításokat, utasításokat tartalmaz. A Thóra egy és változatlan a világ összes zsidósága között. Talmud az kétféle van. A Palesztinában élő zsidóság, a jeruzsálemi míg a Palesztinán kívül élő a Babyloni Talmud elveit követi. _ Az első, vagyis a jeruzsálemi Talmud a Kr. előtti farizeusi iskola tanításainak mintegy folyományát képezi és írásba foglaltan Kr. után 230 körül jelentkezik, addig a babyloni Talmud már későbbi évszázadokból veszi kezdetét, s a palesztinai és babyloni zsidó iskolák különböző magyarázataiból merítvén anyagát. Kr. után V. század körül készült el, s 14 hatalmas foliánsból áll. A Talmud magában foglalja a zsidóság összes hit és erkölcsi elveit, miként a mi példabeszédeink tára, úgy a Talmud is képletes beszédben magyarázza meg, illetve írja elő a következő elveket. Ebből meríti a zsidóság az életmegnyilvánulása minden vonatkozásában az irányadó elveket, s ezen közös szent könyv egységes irányítása folytán él a zsidóság az egész világon oly egységes összetartozó egészként. Mert fentebb rámutattam, a gyermek a „kéderben”, vagyis az előiskolában már némi ismereteket szerez a Talmudból, majd ezen ismeretei folyton bővülnek a mi középiskoláinknak megfelelő korában is, míg végre egy bizonyos ismeretfokot elérve, a talmudista iskolákban folytatja az ismereti szerzését, hogy a végén az ú.n. Jeshiva iskolában tökéletes talmudistává, vagyis tudóssá, rabbivá képezhesse ki magát. A zsidó akkor tekinti befejezettnek iskolázottságát, amikor a Jeshivát is elvégezve, a Talmud ismereteinek lehető teljes birtokában van. Ezen rendszer szüli azután azt, hogy a valódi zsidó családfő mind teljes ismeretében van a Talmudnak, ennek alapján tölti be azután a család keretében a családfő, egyúttal a család belső legfőbb papi tisztségét is. A családot a kívül be nem avatott előtt fel nem ismerhető Kachán-beli a Sanhedrinher, ez a szervezet azonban rejtett. Bízvást mondhatjuk tehát, hogy valamennyi zsidógyermek a Talmudon nevelődik és az egész gondolatköre, érzésvilága, erkölcsi felfogása a talmudi elveknek megtestesítését mutatja. Hiába kerül azután bármely nevelési rendszerbe, a zsidó gyermek a gyermekkorban szerzett ismeretek eltörölhetetlen nyomokat hagynak lelkében és soha sem tudja elfelejteni származását és tudja teljesen levetkőzni magáról azokat az elveket, amelyeket a család legtekintélyesebb tagja oltott bele, s így marad meg minden külső megváltozás esetén is zsidónak, s vele önkéntelenül a zsidó faj zárt rendű képzett harcosának. Ahhoz, hogy a zsidóságot fajnak, vagy vallásnak minősítsük, legelső és legfontosabb teendő az, hogy megismerjük a legbelsőbb – külvilág előtt rejtett elveit, megismerjük azon parancsszerű szabályokat, amelyek a gyermek nevelésén kezdve, a felnőtt zsidót is élete egész vonalán irányítja, vezeti s a zsidóságot a közös faji célok megvalósításában egységes zárt testületté kovácsolja össze. Ha a zsidóságot összetartó kapcsokat felismerjük, akkor nem egyéni cselekvénynek fogjuk minősíteni azt a tényt – ami most is lejátszódik az angol és amerikai sajtóban-, hogy ha Piripócson egy zsidó vigécnek a lábára lép egy gój, úgy Londonban Rotschild jajdul fel reá, s a litván, vagy ruszinszkói zsidó menekült elhelyezéséről az Egyesült Államok zsidó származású feje gondoskodik. Mint fentebb mondottam, a zsidóság összetartó kapcsát a családi nevelés útján felszívódott talmudi elvek képezik. Ennek a közös elvnek megismerése végett elsősorban a Talmudot és pedig a Babyloni Talmudot tegyük részletes vizsgálat tárgyává: Hogy a vizsgálat alapos és mindenki által ellenőrizhető, tehát tárgyilagos legyen, magát az eredeti szöveget is közölni fogom a vonatkozó értelmezés helyességének bizonyítása alapjaként. A Talmud megismerésével látni fogjuk azt, hogy a zsidóság faji szervezettségben él az egész világon, s bár más vallásfelekezetbe át is jegyeztesse magát, mindaddig, míg a faji kapcsolatai lehetségesek, nem tudja a faji összetartás belecsontosodott érzéseit levetni és bár kifelé más vallást és nemzetheztartozást vall be, bensőleg a minden nemzetek és országokon keresztül egységes zsidó fajhoz fog érzelmileg és tetteiben kapcsolódni. A nemzetközi egységet képező zsidó fajhoz való tartozás érzése elnyomja a születési, vagy tartózkodási helye szerint külsőleg magáénak vallott nemzethez való tartozás s a közösséghez való tartozás belső érzése híján azzal összeforrni sohasem képes. Ezen belső okok ismerete mellett most már érthetővé válik előttünk, hogy miért segíti egymást a zsidó, s miért találjuk a zsidót oly megmozdulás vezetőségében, amely akár társadalmi, akár gazdasági úton a befogadó nemzet megbontására tör. Ezek után lássuk a talmudi elveket: II. TALMUD Mint az első részben rámutattam, a zsidóságnál családfő nemcsak tanácsadója a családnak, hanem tanítója, papja és bírája, s így egy személyben a földi és túlvilági javak letéteményese, akitől kapja a család minden tagja úgy a földi, mint az égi javakat,- Ezer családfői hatalom forrása a zsidó vallás szabályozó törvénykönyve. A zsidó hit összes törvényeit a Thóra, a szertartás és erkölcstan összes parancsait és elveit egy szent könyv, a Talmud tartalmazza. A Talmudban a „Misnah”, azaz törvények, s a hozzáfűzött s évszázadok alatt egyre bővült „Gemarák”, hitelvek és bölcs tanácsok – még külalakjában is változatlan foglaltatnak. A Talmudnak kétféle változata van. A Palesztinában élő zsidók a „Jeruzsálemi”, a Palesztinán kívül élők a “Babyloni” Talmud-gyűjteményt használják. A TALMUD TANÍTÁSI MÓDSZERE A KÖVETKEZŐ ELVEKET KÖVETI I. A Thóra és vele a Talmud minden más – világi – törvények felett áll. II. Elkülöníti a zsidóságot a nemzsidóktól. III. Felemeli a zsidóságot a többi ember fölé, az Isten mellé. IV. A nemzsidó származású népeket (Noachida) álattá minősíti. V. A nő csak másodrendű tisztátalan lény. VI. Az összes égi és földi javak és jogok kizárólagos joggal – a zsidóságot illetik. VII. A Noachida teljesen jogfosztott, a zsidó által megölhető. VIII. A zsidó a világi hatóság előtt hamis esküt tehet. ad. I. Egyedül a zsidó az ember. (Vallási különbség.) A kőtáblák, a törvény és parancsok, melyeket a Thóra tartalmaz és a Talmud értelmez, egyenesen Istentől származnak és Mózesnak adattak át a Sinai hegyen. A Thóra alatt Mózes öt könyve értendő, melynek részei a következők: I. Genesis II. Exodus III. Levitiens IV. Numeri. V. Dentoronomium. „T. 5. a. Iap…Berakhot Levi ben Chama rabbi mondja: Mit jelent a Írás azon része. Neked adom a kőtáblákat, a tőrvényt és a parancsokat, amiket írtam, hogy tanítsd őket. a táblák: ezek a 10 parancsolat, a törvény: ez a Szentírás. a parancsok: ez a Misnah, amiket írtam: ezek a próféták és a hagiographiák, hogy tanítsd őket: ez a Gemara. Ez azt tanítja, hogy mindazok a Sinaj hegyen Mózesnak átadattak. A Thóra és a Talmud parancsai a világi törvények felett állanak. „T. 21. b. Iap…Sanhedrin Raba rabbi mondja: Ha valaki a tanítójával perlekedik, az éppen annyi mintha az Istenséggel perlekedne. Choma rabbi mondja: Ha valaki a tanítójával civakodik, ez éppen annyi, mintha az Istenséggel cselekedné. „T. 21. b. Iap…Erubin Raba rabbi mondá: Fiam inkább figyelj az írástudók szavára, mint a törvény szavaira. Mindaz, aki az írástudók szavait áthágja, méltó a halálra. Papa bar Acha bar Ada rabbi mondja: Mindaz, aki a bölcsek szavait kigúnyolja, (megveti), forró ganéjjal fog büntettetni. A Thóra és a Talmud, a zsidó A.B.C.-je. Aki az írás-olvasás mesterségét tudni akarja – írástudó akar lenni – az egyben az „Írást”, vagyis a Thórát és a Talmudot kell, hogy megismerje, aki tudja, afölött nem rendelkezik a „pokol.” „T. 19. a. lap… Erubin Res Lakis mondá, hogy a pokol tüzének semmi hatalma sincs az istentelen izraeliták fölött. Eliézer rabbi mondá, hogy a pokol tüzének semmi hatalma sincs a bölcsek tanítványai fölött. Az „Írás” tudója még a vallástagadás, – a – legnagyobb bűn alól is feloldozhatja magát. „T. 17. a. Mo’ed’katan Gidel rabbi mondá: Egy írástudónak szabad önmagát kiközösítenie és a kiközösítéstől feloldoznia. Ez világítja meg legjobban, mit ér a zsidó kikeresztelkedése és miért térhet vissza és kívánt visszatérni br. Hatvany-Deutsch a halálos ágyán is a zsidó vallásra minden vallási következmény nélkül. ad. II. Faji elkülönítés. Két csoportra osztja az emberiséget: Ábrahám fiai: ezek a zsidók és Noé fiai: ezek a Noachidák. „T. 31. a Iap…Nedarin Az izraeliták ki vannak zárva a Noachidák összességéből. Minthogy Ábrahám megszenteltetett, az izraeliták ő róla és nem Noachról (Noé) neveztetnek. Okát is adja az elkülönítésnek, azért, hogy ezzel kizárja az egyesülés lehetőségét, s így áthághatatlan fajkülönbségi akadályt épít az Izraelita és Noachisa közé. „T. 89. a. Iap…Sabboth Mit jelent a Sinaj hegye? Azt a hegyet jelenti, amelyről a gyűlölet a föld minden népére kiterjedt. „T. 21. b. Iap…Jom-tob Jos és Akiba rabbik mondják: Érettetek és nem a kutyákért, érettetek és nem a nemzsidókért vannak az ünnepnapok. A faji elkülönítés legerősebb eszköze a faji büszkeség, amit így olt a zsidó a gyermekbe: „T. 111. a. Iap…Sabboth A fejedelmi gyermekeknek szabad (szombaton) a sebüket rózsaolajjal bekenni. Simon rabbi mondó erre: Az izraeIiták mind fejedelmi gyermekek! ad. III. Faji különbség valláselvekkel. Az emberiség két csoportját megkülönböztetve, az emberi jogokkal csak az izraeliták – Ábrahám leszármazóit – ruházza fel, mondván: „T. 61. a. Iap…Jamuth A rabbik tanítják: Ugyanígy tanította Simon ben Jachai rabbi: A nemzsidók sírjai (amelyek zárt területeken vannak) nem tesznek tisztátalanná ha az ember bennük, illetőleg közöttük tartózkodik, mert az van írva. „Ti az én nyájam, az én legelőm nyája, emberek vagytok” Azaz: Ti embereknek neveztettek, de a világ többi népei nem neveztetnek embereknek.” Kiemeli a zsidót az emberi közösségből, felruházza azzal a joggal is, hogy a másik emberi csoport Isten-imádatát is joga van bemocskolni büntetlenül. „T. 25. b. Iap…Megillach Chona rabbi mondá: Egy zsidónak szabad egy nemzsidónak azt mondani: Vedd a te bálványodat és dugd az ülepedbe. A faji öntudat és büszkeség fokozására, megbántás esetére már az Istenség személyi védelmét is kiterjeszti a zsidóra: „T. 58. b. lap… Sanhedrin Ha egy nemzsidó egy izraelitát megüt, méltó a halálra. Ezzel szemben ha minket nemzsidókat arcul ütnek, tartsuk oda a másik felünket is. (ők teljesen felszabadítva, mi pedig teljesen gúzsba kötve) „T. 7. a. Iap…Berakhoth Jizmaél ben Elisa rabbi mondja: Egyszer beléptem a Szentek Szentjébe, hogy fűszeráldozatot mutassak be s láttam a Seregek Urát egy magas, fenséges trónom ülni. Ő így szólt hozzám: Jizmáel fiam, áldj meg engem! Én pedig így szólék: Legyen a te akaratod stb. Ő pedig helyeslőleg bólintott a fejével. Ez azt mutatja, hogy egy közönséges ember áldása sem legyen csekélység a te szemeidben. Amint látjuk, a faji öntudat tervszerű emelésének minden mozzanata megvan a Talmudban. Ez a nevelési módszer a leghatásosabb eszköz arra, hogy a faji elkülönülés érzése második énjévé váljon a zsidónak. Ezzel a vallástanítási módszerrel sugallja, hogy világ összes zsidója egy család tagjának érezze magát. Nem szégyellheti származását egy sem, mert oly közel áll az Istenséghez, hogy azt – (nem közömbös értékű, tehát hatóképes) áldásban részesítheti. A zsidóság a Talmud elvei szerint tehát fajilag oly magasan áll, hogy feje az égboltozatig ér. Most nézzük, hová helyezi a Talmud a Noachidát, s így természetesen minket magyarokat is! ad. IV. Faji különbség. A Noachida nem ember. Amíg a zsidót a fent mondottak szerint felemeli égi magasságig, addig a Noachidát előbb lesajnálja: ”T. 58. a. Iap…Berabbol Aki a nemzsidók seregeit látja, ezt mondja: Igen megszégyenül a ti anyátok, aki szégyenére szült benneteket. ”T. 58. b. Iap…Peraller Aki a nemzsidók sírjait látja, ezt mondja: Igen megszégyenül a ti anyátok, aki szégyenére szült titeket. Azután a Noachida udvarát, háza környékét és lakását gyalázza le, mondván: ”T. 75. a. Iap…Erubin Egy nemzsidónak lakása nem tekinthető lakásnak. ”T. 61. b. és a. Iap…Erubin Egy nemzsidónak udvara barmok istállójával egyenlő. A nemzsidó személyt érintően előbb csak a szolga és szolgálóleány személyével kapcsolatosan mondja ki, hogy annak halála fölött nincs mit gyászolni: ”T. 16. b. Iap…Berakhot Történt, hogy Elzéer rabbi szolgálója meghalt. Tanítványai bementek hozzá, hogy vigasztalják. Végre ő így szólt: A szolgák és szolgálók (elvesztése) felett csak annyit kell mutatni amit egy olyan embernek mondunk, akinek az ökre vagy szamara megdöglött. Továbbmegy, midőn egy Noachida gyermekéről mondja, hogy: ”T. 241…Jove’de’ah Egy szolgáló, vagy idegen nő fiának semmiféle kötelezettsége sincs a szüleivel szemben, mert egy rabszolganőnek vagy nemzsidó nőnek méhében levő gyermek nem több egy baromnál. A megvetés fokozását jelenti, midőn az állattal azonosnak mondja a felnőtt nemzsidó testét is: ”T. 25. a. Iap…Berakhot Jehuda rabbi mondá: Egy meztelen nemzsidó előtt tilos a Semat olvasni, Miért egy nemzsidó előtt? (hiszen) ugyanez az eset egy zsidó előtt! Ez így szükséges, mert ő róluk mondatik is Az ő testük, mint a szamarak teste:- tehát azt lehet hinnük, hogy ő szamárnak tekintendő. ”T. 94. b. lap…(Tósephot).Jabmuth Az idegenek, nemzsidók magva barom mag. S abból a megállapításból, hogy a Noachida az állattal azonos, ki is mondja, hogy azzal a zsidóság szabadon rendelkezik, mondván: ”T. 98. b. Iap…Jatmnth A rabbik mondják: Egy nemzsidónak nincsen apja, mert ők az erkölcstelenségben vannak elsüllyedve: az ő magvukat az Úr szabadjára engedte nekünk, amint az mondatik: Az ő testük mint a szamarak teste és az ő magvuk, mint a lovak magva. Hogy semmi kétsége ne legyen a zsidónak az iránt, hogy a noachida – tehát a magyar is – az állattal egyenlő, még az Isten előtt is, Illés prófétát jelenteti meg bizonyítani a Noachida állat voltát, s ezt így rögzíti csodatétellel a zsidóság emlékezetébe: ”T. Berakhoth 55/a. lap Sila rabbi megkorbácsolt egy embert, aki egy nemzsidó nővel hált… Ez elment és bepanaszolta őt a királynál… A király így szólt: - Miért korbácsoltad meg őt? - Mert ő egy nőstény szamárral hált. - Vannak tanúid? - Igen. Ekkor előjött Elijahu (Illés próféta), aki nekik mint ember jelent meg és bizonyította (Sila állítását). Amint a próféta eltávozott, egy ember így szólt: Az Irgalmas (Úr) csodákat művelt a hazugoknak! Sila pedig felelé: Gonosz! Hát nem szamaraknak neveztetnek ők? Hiszen ez mondatikig: Az ő testük, mint a szamarak teste. Azután ráütött egy bottal s megölte őt. Az Istenséget áldó zsidót nemcsak arra tanítja meg, hogy a Noachidát vesse meg, hanem mint fentebb láttuk, megengedi, hogy annak teste fölött is szabadon rendelkezzék. Nehogy a vérségi kapcsolódás folytán eltántorodhasson a Talmudi faji tisztaságtól, eltiltja a zsidót attól is, hogy a nemi vágya kielégítésére felhasználja, nehogy esetleges vérségi kapcsolat jöhessen létre Noachida és zsidó között, inkább az ekként vérfertőző zsidót is kiirtani rendeli a következő szavakkal: ”T. Sanhedrin 87. a. lap… Ha egy zsidó nővel hál, akkor le kell taszítani, mert ezzel olyan bűnt követett el, mintha bálványokkal keveredett volna sógorságba s a vérbosszulók leüthetik őt. A fajkeveredés meggátlása és a zsidó faj egyeduralmi vágyának hő óhajaként mondatja két, nyilván hithű izraelitával: ”T. Megillaech 28. a. lap… Abuha és Minjamin rabbiktól azt kérte egyik izraelita, hogy neki olyan jó dolga legyen, hogy sohase lásson egy nemzsidót: a másik pedig azt kérte, hogy neki olyan jó dolga legyen, hogy sohase társalogjon egy nemzsidóval. ad. V. A nő tisztátalan lény és így csak eszköz. A zsidó faj uralmi helyzetének elérésére és megtartása céljából a férfit ruházza fel a Talmud az összes jogokkal. A nőt csak másodrendű tényezőnek, inkább eszköznek tekinti, aki a férfi szükségleteit és a fajfenntartás céljait van hivatva szolgálni, s még a vallási szertartásokból is kirekeszti. Ebből a Talmudnak az az elve látszik kidomborodni, hogy a nő, aki mint gyengébb képességű, ne is ismerje a főbb irányelveket és így a zsidóság belső élete a külvilág előtt zárt maradjon. Ezen cél elérésére a fent látott módszer szerint a nő megvetésére tanít: ”T. Sabboth 146. a. lap… Miért piszkosak a nemzsidók? Mert ők nem álltak a Sinai hegyen. Mikor ugyanis a kígyó Évával volt, szennyet lövelt bele: az izraelitáknál, akik a Sinaj hegyen voltak, ez a szenny elveszett, de a nemzsidóknál megmaradt. ”T. 152. a. lap… „Az asszony egy zsák, amely tele van szennyel.” ”T. Joma 18. b. lap… Rabh rabbi, valahányszor Darsisba érkezett, kihirdette: Melyik asszony akar egy napra hozzám tartozni? Rachmann rabbi valahányszor Sekanzibba érkezett kihirdette: Melyik asszony akar egy napra hozzám tartozni? ”T. Kethuboth 62. b. lap… Abajje mondá: Az asszony előtt egy kab kicsapongás többet ér, mint tíz kab önmegtartóztatás. Hozzászoktatja a gyermeket, hogy a nő csak eszköz, akivel szabadon rendelkezik. ”T. Joma. 75. a. lap… Jaze rabbi mondá: Az Úr megátkozta az aszszonyt és mégis mindenki szalad utána. Az asszony szava értéktelen, sőt rossz, amit a férfi ha meghallgat, elkárhozik. ”T. Baba Mezzia 59. a. lap… Aki a felesége tanácsa szerint cselekszik, az a tisztítótűzbe jut. A nő az imádságban, vagyis vallási szertartásokban nem részes. ”T. Berakhot 45. b. lap… Csak három férfi köteles a közös asztali imádság elmondására, kettő azonban nem. Az asszonyok, még ha százan vannak is, nem számítanak. Ugyanez áll a rabszolgákról is. A nő a törvényen kívül áll. ”T. Baba Mezia 50. oldal… Az olyan ember számára, akit asszonyok öltek meg, nincs se törvény, se bíró. (Minek hagyta magát!) A megvetésnek legnagyobb mértéke cseng ki ezen sóhajból: ”T. Kiddusin 82. a. lap… A világ ugyan sem férfiak, sem asszonyok nélkül nem állhat fenn, azonban jó annak, akinek fiai vannak és jaj annak, akinek lányai vannak. A belenevelés sikerének biztosítására elmondja naponta imádságként a zsidóval, hogy: ”T. Menachot 44. a. lap… Meir rabbi mondá: Az ember köteles mindennap ezt a három áldást mondani: Áldott legyen a Szent, hogy nem teremtett engem nemzsidónak, hogy nem teremtett engem asszonynak, s hogy nem teremtett engem butának. Kapcsolódó:
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Buzeráns zsidó-cigány "festőművész" fenyegeti Novákot
Zsidóság és homoszexualitás - Pokolban kötött házasság
Valaha nem tanították, elégették a Talmudot!
A rendőrségre akarta kísérni Liebermant egy újságíró Brüsszelben - elhurcolták