Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
Szájjal szívja el a rabbi a körülmetélés
során keletkezett vértBírósághoz fordult olvasónk a Mazsihisz és a zsidó tombolás betiltása végett. A végeredmény borítékolható, az indoklást és a Talmud-idézeteket viszont feltétlenül ajánljuk elolvasásra, hiszen sok mindenre választ kaphatunk belőlük. Legfőképpen arra, hogy miért viselkedik hosszú évszázadok óta úgy a zsidóság a gazdanépekkel, ahogy.
1055 Budapest, Markó u. 27
- a Magyarország területén a Talmud tanait terjesztő, a Talmud tanai alapján tevékenykedő, működő és
tanító, az összes zsidó felekezet és hitközösség, iskola, feloszlatását, bármilyen formában való működésük megtiltását,
- iskolákban zsidók tanainak tanítását, e tanok és elvek alapján a tanulók kiválasztását,
- a zsinagógák bezárását,
- a zsidó vallással kapcsolatos összes tanítási leírás betiltását és elkobzását, zárolását,
- a zsidó rabbiképzők feloszlatását, bezárását, felszámolását,
- a rabbik tevékenységének a betiltását,
- a zsidó vallás bármilyen formájú gyakorlásának a betiltását,
- mivel a beavatási szertartásuk fájdalmat okozó, pedofil eljárás, ezért az úgynevezett zsidó beavatás (körülmetélés) betiltását,
- a zsidó vallásra utaló összes ruhadarab viselésének a betiltását,
- az összes vallásukkal kapcsolatos kultikus, oktató, bemutató intézmények, épületek, területek felszámolását, elkobzását, közcélú hasznosítását,
- a művészeti alkotásnak álcázott, a keresztény erkölcsöt sértő, gyalázó művek, rendezvények, kiállítások szervezésének, a keresztényeket, a kereszténység alapját gyalázó művek (irodalmi, képi, színházi, film stb.…) kiadását, forgalmazásának a betiltását
- a Talmud tanai alapján, bármilyen elnevezés alatt élő, működő közösségek megszüntetését, felszámolását, közösségi javaik közcélra való elkobzását és hasznosítását
- a zsidó vallás szimbólumainak köztereken, középületen, emléktáblákon való megjelenésének a betiltását elrendelni szíveskedjen, az érvényben lévő:
- 1990. évi IV. törvény 8§ 2. bekezdés
Az egyesülési jog
- 1989. évi II. törvény 2.§ 2. bekezdés
Közösség elleni izgatás
- Btk.13§, 269§, (1) bekezdés
Szemérem elleni erőszak
- Btk. 198§ (2) bekezdés, Btk. 210. § A 197-198. § és a 200. § alapján.
115. old., utolsó mondat: a nemzsidó vagyona gazdátlan jószág! (Tehát azt jogosan szerzi meg a zsidó.)
117. old. 55.a ..a kormány nem szedhet vámot a zsidóktól!
29. old. 63.a.: kormányok szolgasága, akik akkor a zsidók szolgái lesznek.
36. old. 118. b.: cél: a nemzsidó országok szolgasága.
16. old. 12. b. A kormányok szolgasága lesz a legfőbb dolog.
17. old. 17.a.: … a nemzsidók és kormányuknak a leigázása!
121. old. 113 b.: Egy nemzsidónak a megrablása meg van engedve!
201. old 94.a.: szabad egy nemzsidót tudatosan is meglopni.
208. old. 13.b.: Egy nemzsidónak a megrablása meg van engedve.
57. old. 20.a.: Megengedett a tanuk befolyásolása.
185. 20.a. : a gojoknak nem kell élelmet adni, még akkor sem, ha a gojoknak semmi nem adatván, biztosan meg fognak halni.
89.old. 15.a. Tilos a talált gyermeket felnevelni, hogy a gojok tömegét szaporítsa.
102. old. 62.a: Tilos az egész világ idegeneinek békét mondani!
105. old. 70.a: Egy nemzsidó nő szülésénél nem szabad segíteni, még fizetés ellenében sem!
107. old. 35.b … a világ népeinek sincs más sorsuk, mint az elégetés!
114. old. 37.b.: Isten a nemzsidók vagyonát átadta az izraelitáknak!
31. old. 89.a.: Sinaj hegye, amelyről a gyűlölet a föld minden népére kiterjedt.
42. old. 64.a.: Egy zsidó egy nemzsidón ne könyörüljön.
55. old. 85.a.: Életmentésnél: Ha a többség nemzsidókból áll, akkor az ember nincs kötelezve az életmentésre.
58. old. 36.b.: A kutyák táplálása kötelesség, a nemzsidók táplálása nem kötelesség.
196. old. 46.a.: (a keresztények temploma) a templom disznóól.
198. old. 45.b.: A nemzsidók nem kedves gyermekei Istennek!
24. old. 58.b.:A nemzsidók szégyenre születtek!
30. old. 83.a.: A nemzsidó nő és nemzsidó férfi tisztátalan. (Kivetni való.)
73. old. 25.b.:Egy zsidó mondhatja egy nemzsidónak, vedd a te bálványod, és dugd az ülepedbe.
87. old. 98.b. Nemzsidókról: Az ő testük, mint a szamarak teste, az ő magvuk, mint a lovak magva.
207. old. 6.b.: A gojok nem emberek.
206. old. 14.b.: Ne könyörülj rajtuk.
19. old. 25.b.: Az ő testük, mint a szamarak teste.
23. old alja: A nemzsidó nő egyenlő egy nőstény szamárral.
37. old. 145. b.: a nemzsidók piszkosak.
37. old. 152.a.: Az asszony egy zsák, mely tele van szennyel.
84. old. 61.a.: A zsidók embereknek neveztetnek, de a világi népek nem neveztetnek embereknek.
- 96.old. 82.a.: a gojok legjobbikát öld meg!
- 117. old. 44.b.: Nemzsidó megölése nem büntetendő!
- "Aki egy darabot tagad a zsidó hitből, az eretnek és epikureus és az ember köteles őt gyűlölni, megvetni, kiirtani." (Abarbanel ros. 9a.; Majm. ad Sanhedrin 21b.).
- 80. old. 12.b.: A goj, aki a törvénnyel (talmuddal) foglalkozik, méltó a halálra.
- Az V. parancsot úgy kell értelmezni, hogy Izraelből nem szabad megölni senkit; azonban a gojok, a Noé fiai, az eretnekek nem tartoznak Izraelhez. (Jad. chas. 4., 1., 47a.)
- 75. old. 16.a.: A tóra szavainak rejtve kell lenni a nemzsidók elől.
- "Aki egy darabot tagad a zsidó hitből, az eretnek és epikureus és az ember köteles őt gyűlölni, megvetni, kiirtani." (Abarbanel ros. 9a.; Majm. ad Sanhedrin 21b.).
- 80. old. 12.b.: A gojnak nem szabad a törvény (Talmud) szavait megmagyarázni. A goj, aki a törvénnyel (talmuddal) foglalkozik, méltó a halálra.
Indoklás: ideiktatok néhány sort: „A kir. törvényszék megállapí totta, hogy a Luzsénszky Alfonz fordításában előfordult ocsmányságok az eredeti Talmudban kivétel nélkül mind fel találhatók. Az eredeti szöveg durvaságát nem túlozza, nem torzítja. Luzsénszky Alfonz fordítása általában az eredeti hé ber szövegben előforduló részek hű fordítása… Az ő fordí tása hű, az eredeti Talmudban előforduló része ket eredeti értelemben adja vissza.
A kir. ítélőtábla 4148/9251925. sz. ítéletének megokolása ugyanezt mondja: A kir. törvényszék által alkalmazott szakértő véleménye szerint mindaz, amit a vádlott a fordítás ban idéz, az eredeti Talmudban kivétel nélkül feltalálhatók. A vádlott az általánosan használt, soha semmiféle törvényes rendelkezésekkel nem tiltott, bárki által bármikor megszerez hető hébernyelvű Talmudot híven fordította le, vádlottnak a jóhiszeműségre alapított védekezése is elfogadható alappal bír, amennyiben a kir. Ügyészség az előző kiadások terjesz tését engedélyezte.
II. sz.: A második Talmud-per indoklása:
a fölesketett szakértő, dr. Kmoskó Mihály egyetemi tanár, szakvéleményében a követ kezőket jelentette ki: „Kilencvenhét idézetet dolgoztam fel... A büntetőtörvényszék első kérdésére, vajon a Luzsénszky által közzétett fordítás, a Talmud eredeti szövegének meg felel-e, különösen abban a részben, amelyben a keresztény ségre nézve sértő kitételeket tartalmaz, határozott igen nel kell felelnem. A Gemara elméletben a nem zsidókkal szemben arra az álláspontra helyezkedik, hogy a nem zsidók nem emberek, hanem állatok.
Találkozunk olyan véle ményekkel is, hogy a nem zsidók kifosztása, becsapása meg engedett dolog. Ami azt a kérdést illeti, hogy említi-e a Talmud a kereszténységet, annyi tény, hogy a Talmud több helyén esik szó Jézusról... a Talmud szövegében előforduló gyalázkodások és nevek egyes szentatyáknál is említtetnek, s újabb idő ben már a zsidók legnagyobb része is elismeri, hogy a Jézusra vonatkozó Talmud-idézetek a Meg váltó személyére vonatkoznak.
A második kér désre tehát azt kell válaszolnom, … „a Talmudban a nem zsidók ellen intézett invektívák (sértő nyilatkozatok, sértő példabeszédek) oly gyakoriak, hogy azok sértő, kirekesztő, és megalázó megnyilvánulásához a kétségnek árnyéka sem férhet".
Szabolcsi (Weinstein) Lajos az „Egyenlőség" című fajlapban továbbra is holmi talmud hamisítványokat emlegetett. Sza bolcsit ezért a förmedvényért a büntetőtörvényszék 13.356—1934. sz. ítéletével 100 pengőre ítélte. A kir. ítélőtábla pedig, tekintettél arra, hogy Szabolcsi sajtó útján elkövetett rágalmazásért már több ízben volt büntetve, a bírságot 2085/1935. sz. ítéletével 250 pengőre, az ügyvédi költséget 140 pengőre emelte. Szabolcsi semmiségi panasszal élt, ezt azonban 5 nap pal a kúriai tárgyalás előtt visszavonta s még 39 pengő vég rehajtás költséget fizetett.
1920-ban megjelent 11. kiadásának 4. füzetéből makulatúra gyanánt eladott példányait foglalták le Debrecenben és környékén, ebből emelt az ügyészség vádat. Kérte a füzet elkobzását, ezt azonban úgy a vizsgálóbíró, mint a kir. tábla elutasította. Erre szakértőként kihallgattatta a rabbiképző szeminárium talmud tanárát, azonban ő is kénytelen volt a fordítás tár gyi hűségét elismerni.
A vádtanács 8469/1936. sz. határoza tával bűncselekmény híján megszüntette az eljárást. A kir. ítélőtábla ezt a határozatot 11.421/1937. sz. határozatával jog erőre emelte. Az ebben a perben elhangzott perbeszédekből csak egy mondatot idézek: „íme, most egy zsidó szakértő is elismerte Luzsénszky fordításának tárgyi hűségét”.
A csatolt fordítás teljesen megegyezik dr. Goldschmidt Lázár fő rabbi német fordításával (Berlin, Jüdischer Verlag 1932.)
A fentiek alapján a csatolt művet hiteles bizonyítéknak tartom arra nézve, hogy a Talmud a zsidók számára kötelező viselkedési és magatartási formát ír elő a nem zsidókkal és a keresztényekkel szemben.
A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából:
A Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége (röviden Mazsihisz) zsidó vallási szervezet. Fő feladatának tekinti a vallási élet fejlesztését, hitoktatást (talmud-tóra), szociális gondoskodást (pl. ételosztás, betegápolás), közösségi kapcsolatokat teremtését, a közösségi kölcsönös segítségnyújtást. Céljuk a zsidó kultúra terjesztése, a világ zsidóságával való kapcsolatok erősítése, a zsidó hagyományok ápolása. …
Btk. 198§ (2) bekezdés, Btk 210. § A 197-198. § és a 200. §
A körülmetélést csecsemőkön, az alábbi módon hajtják végre, nem steril körülmények között. Ezzel úgy a lelki, mint testi épségüket is veszélyeztetik.
A pedofília nem betegség, hanem szexuális irányultság, tehát ugyanúgy törlendő a betegségek listájából, amint ahogy a homoszexualitás is, törölve lett.
Btk. 198.§ (2). bekezdés /a. pontja - szemérem elleni erőszak minősített esete szintén a fenti okból
Btk 210. § A 197-198. § és a 200. § alkalmazásában a tizenkettedik életévét be nem töltött személyt védekezésre képtelennek kell tekinteni.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Egy újabb pályázat, amelyből faji alapon zárták ki a magyart - csak zsidóknak jár a pénz
"A zsidók kétszer is romba döntötték Oroszországot" - jelentette ki Putyin pártjának egy politikusa
A kormány által tízmilliókkal kibélelt Zsidó Gárda feljelenti Pörzse Sándort
Budapest-Erzsébetváros újdonsült izraeli testvértelepülésének elhallgatott XX. századi története