Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | [Törölt felhasználó] | 1 hozzászólás
A PAK FA T-50 Szuhoj sokkal erősebb, mint az amerikai F-22-es Raptor
Oroszország új ötödik generációs PAK FA T-50-es vadászgépe Moszkva mellett a MAKS-2011 nemzetközi légibemutatón végezte első bemutató repülését. A repülésre Putyin érkezésekor került sor, így lehetősége volt közeli pillantást vetni a gépre és megbizonyosodni, hogy a több száz millió rubel befektetés nem volt hiábavaló. A tervezők azt mondják, a gép teljesítménye felülmúlja az USA hasonló besorolású gépeit. A hivatalos sajtóközlemény szerint a T-50 egyesíti az elfogó vadászgépek és a bombázók több funkcióját is. A repülőgép újabb, összetettebb repüléstechnikával van felszerelve, ami megadja a pilótának a lehetőséget, hogy sokkal nagyobb mértékben tudjon a harci feladatokra összpontosítani. A fedélzeti berendezés lehetővé teszi a küldetés központjával és az épp levegőben lévő csoportokkal egyszerre történő valós idejű adatcserét. A kompozit nyagok és a legújabb technológiák használata, a gép és a hajtómű aerodinaimkai jellemzői, az észlelhetőséget csökkentő eszközök gondoskodnak a gép példátlanul alacsony jelkibocsátásáról, ami megnehezíti az optikai, radar általi és az infravörös tartományban való észlelését. Az ötödik generációs orosz repülőgép az amerikai F-22-eshez hasonlítható. A T-50-es azonban meghaladja a külföldi fejlesztések egyes jellemzőit, elsősorban az irányíthatóság terén. Az új MI rendszer is okozhat még meglepetéseket a versenytársaknak. Egyelőre csak egy ötödik generációs repülőgép van a világon - az amerikai F-22 Raptor. A Raptor tesztelése 1997-ben indult, és 2005-ben lett üzembe helyezve. Ellentétben az F-22-vel, ami lopakodó technológiát használ, az orosz T-50 felszínének 85%-át egyedülálló nanotechnológiai anyagok borítják, melyek csökkentik mind a láthatóságot, mind pedig a sík- és légellenállást. A rakéták és a gép technikai előírásai is meghaladják az amerikai repülőgépekét. A T-50 a belső szerkezetbe rejtett rakétákkal hiperszonikus sebességen is képes tüzelni. Az Egyesült Államok vadászgépei nem képesek erre, és le kell lassulniuk a célhoz. Időközben az Egyesült Államok is folytatja az új ötödik generációs repülőgép, az F-35-ös fejlesztését, ami hivatalosan 2016-tól lesz szolgálatba állítva. A szakértők szerint az összes, a MAKS 2011 légibemutatón szerződtetett eszköz értéke meghaladja a 10 milliárd dollárt. A Sky Aviation of Indonesia a bemutató első napján 380 millió dollár értékben írt alá a szerződést 12 Szuhoj SuperJet-100-ra. A T-50 ötödik generációs orosz vadászbombázó prototípusa tesztelése folytatódik annak dacára is, hogy a MAKSZ légi szalonon tegnap hajtóműhiba miatt a gép megszakította repülését és visszagurult állóhelyére. A szakemberek már elvégezték a kivizsgálást. Mint kiderült a pilóta a jobboldali hajtóműnél tapasztalt problémák miatt volt kénytelen megszakítani a felszállást. A közeli napokban befejeződik a vizsgálat, és folytatódik a gép tesztelési programja. Fenyvesi Áron - Jövőnk.info Kapcsolódó videó:
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Ratnyik: a jövő orosz katonája
Az Egyesült Államok szerint ijesztően fejlett az orosz haditechnika
Felmondott a US Donald Cook legénysége
Modern fegyverek a Krímben