Ellenállás: Olvasó a zsidókérdéshez: A hazugságra való hajlam csak kulturálisan öröklődik

Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 496 fő
  • Képek - 104 db
  • Videók - 935 db
  • Blogbejegyzések - 7917 db
  • Fórumtémák - 37 db
  • Linkek - 81 db

Üdvözlettel,

Ellenállás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 496 fő
  • Képek - 104 db
  • Videók - 935 db
  • Blogbejegyzések - 7917 db
  • Fórumtémák - 37 db
  • Linkek - 81 db

Üdvözlettel,

Ellenállás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 496 fő
  • Képek - 104 db
  • Videók - 935 db
  • Blogbejegyzések - 7917 db
  • Fórumtémák - 37 db
  • Linkek - 81 db

Üdvözlettel,

Ellenállás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 496 fő
  • Képek - 104 db
  • Videók - 935 db
  • Blogbejegyzések - 7917 db
  • Fórumtémák - 37 db
  • Linkek - 81 db

Üdvözlettel,

Ellenállás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Olvasó a zsidókérdéshez: A hazugságra való hajlam csak kulturálisan öröklődik

 

Átolvasva az eddigi leveleket, először Sasvári Péter gondolataira reagálnék. Több okból is. Egyrészt, mert sok évvel, tizenöt-húsz-harminc évvel ezelőtti magamra ismerek megnyilvánulásaiban. Másrészt, mert ezek oly naiv gondolatok, ez olyan naiv hozzáállás, ami (ma már) nekem is fáj.
Sasvári Péter azzal kezdi levelét: „Nem biztosan az én tisztem ezt megtenni, hiszen magam is keresztény vallású „gój” vagyok, tehát sem fajilag sem vallásilag nem tartozom a zsidósághoz, és erre nem is vágyom.“ Valóban nem neki kellene, kellett volna Siklósi András írására reagálni. Nincs tudomásunk arról, vajon reagált-e eddig (addig) arra magát zsidónak tartó ember? És ha nem/igen, miért?
Azért ő reagál, mert S.A. " „a zsidókról” beszél, egyes zsidók helyett. Mintha a zsidók mind ugyanolyanok lennének, ugyanúgy járna az agyuk, sőt talán egyetlen nagy Zsidó Agy létezne, és az gondolkodna a többi helyett.“ Ilyen agy fizikailag ugyan nincs, de igenis van kollektív tudat. És bizony ez a kollektív tudat, memória írásban rögzítve van. Ezek a „szent“ írások sok évszázada a zsidó mentalitás meghatározói. Amely alól az egyének sem vonhatják ki magukat. Még ha természetesen különbözőképpen gondolkodnak is.
Majd így folytatja: „Én ugyan talán, ha kétszer találkoztam életemben zsidóval, ennek az állításnak az abszurditását azonban így is meg tudom ítélni.“ Én meg ezt a megállapítást tartom abszurdnak. Nem tudom, Sasvári úr hol él? De hogy nem Magyarországon az nagyon valószínűnek tűnik. Itt ugyanis a lakosság legalább tíz százaléka zsidó származású. Persze nem mindenki ortodox értelemben zsidó, rengeteg a fél, negyed, nyolcad zsidó, a sok vegyes házasságnak köszönhetően. Továbbá az, hogy valaki nem kaftánban, sábeszdekliben jár-kel, még nem jelenti azt, hogy ő nem zsidó. Ha Sasvári úr nem ily naivan gondolkodna, tudhatná, észrevehette volna az egyik legfontosabb zsidó jellemvonást: a mimikrit, az alkalmazkodást. De a mimikri legtöbb esetben csak a megtévesztést szolgálja. Hogy ne tűnjön fel az illető.
Szerinte: „Ön (S.A.) úgy tesz, mintha minden egyes magyarországi zsidó egyféle jellemrajzzal és identitással rendelkezne. Ez pedig a gójokat gyűlölő, „hazátlan”/Izraelhez hű, pénzéhes, tisztességtelenül harácsoló, nagyszakállú, „sábeszdekli-tetűhintás”, kaftános haszid zsidó. Ez a típus azonban Magyarországon, sőt az egész Világon - még Izraelben is - egy elenyésző kisebbséget tesz ki.“ Kérdésem: melyik? Melyik típus is az elenyésző az előbb fölsoroltak közül? Merthogy ezek nem egyenrangú, egy minőségű jelzők.
„A következőkben egy egész bekezdésen keresztül élcelődik fertelmes stílusban és cinizmussal a zsidóság zivataros történelmén, és azon, hogy hol is kellene nekik Izrael helyett lakniuk. Ez szerintem a nagyromán dákóromaiak szintje. A zsidóságnak ugyanúgy megvan a joga Izrael teljes területéhez - a „megszállt” „palesztin” területekhez, is - mint ahogyan nekünk, magyaroknak jogunk van uralni az egész Kárpát-medencét.“ - folytatja Sasvári úr. Ami a stílust és cinizmust illeti, igaza van. De meg tudom érteni Siklósi Andrást. Néha az embert elcsüggeszti a hiába való küzdelem, tehetetlen dühében máskor meg elragadja a hév. És olyankor használ bizony ilyen stílust, ilyen kifejezéseket. (Meg még amolyanokat is.)
Ami a zsidóság jogát illeti Palesztinára (Izraelre), szerintem az igencsak kétséges. Ezen az alapon az írek vagy a skótok visszakövetelhetnék fél Európát a kelta ősök nyomán. Ez valóban abszurditás! És jellemzően csak a zsidóknak jutott eszébe ilyen igénnyel föllépni. Nem tudok más népről, amelyik egy megszűnt, a történelem folyamán eltűnt országot azon az alapon, hogy egykor ők ott éltek, maguknak visszaköveteltek volna. Még a román példa sem jó erre, mert Erdélyben a múlt század elején már többségben voltak a románok. Tehát nem úgy kellett utólag betelepíteni (sajnos ez is megtörtént) őket. Hanem már ott voltak. A dák kontinuitási elmélet ugyan már Trianon előtt is létezett, de igazi jelentőségre csak utána tett szert. Erre hivatkozva lehetett a területrablást a világ felé jogosnak föltüntetni.
„Én márpedig nem értem, hogy valaki, akinek a családja itt él évszázadok óta, és már régen asszimilálódott, miért ne lenne jó magyar. ha most félreértem, és Ön csupán az identitásukat őrző, részben elkülönülő kisebbségekre gondol (pl.: kunsági tótok), akkor az viszont azt a kérdést veti fel, hogy egy asszimilálódott zsidó, vagy cigány miért ne lenne magyar?“, írja, kérdezi Sasvári úr. Ez valóban egy komoly és nehéz kérdés. Lehetséges-e kettős identitás? Mint mindenre, erre is volt már példa. Egészen másképp kell megítélni például egy tót(szlovák) ember esetében Trianon előtt és után. Mivel szlovák állam a történelem folyamán soha nem létezett, Trianon előtt egy felvidéki tót ember olyan magyar volt, aki történetesen tótul beszélt. Másként, mint magyar föl sem foghatta magát, mert a magyar államban élt már vagy kilencszáz éve. Ettől még ő minden további nélkül érezhette magát tótnak(is). (Most a Habsburgok folyamatos megosztó törekvéseit nem sorolom ide, mert az mindenütt, nem csak nemzetiségi területen jelentkezett). Más lett a helyzet az önálló (Cseh)Szlovákia létrejöttével. Ettől fogva már egy saját, (cseh)szlovák államszervezethez való lojalitás is párosult meglévő tót identitásához. És fordítva. A felvidéki magyarságnak a már létrejött Csehszlovákiához kellett (volna) lojálisnak lenni, miközben ők magyarnak vallották magukat. Ez nekik sokkal nehezebb volt, mint a tótoknak az egykori Magyarországon. Éppen, mert előtte saját hazájukban éltek, és ráadásul nem önként hagyták el azt.
Erdélyben is más volt a helyzet. Ott elsősorban vallási (görög-keleti) alakban jelent meg az identitás kérdése. Ugyanis az Erdélybe már a középkor óta folyamatosan beszivárgó oláhoknak a Regátttal való kapcsolatuk elsősorban vallási volt. Egyéb, gazdasági és kulturális területen kapcsolataik már sokkal inkább a Kárpát-medencén belülre irányultak, mint kívülre. A görög-katolikus vallással pedig kifejezetten az oláhok erdélyi identitását akarta a császári kormányzat elérni, megerősíteni. Ez nem teljesen sikerült. Valószínűleg kevés volt rá az idő.
Más a helyzet például a hazai németséggel. Egy részük, a szepesi és erdélyi szászok, a sok évszázados, magyar királyságban eltöltött idő alatt hasonló helyzetben voltak, mint a már említett szlovákok. Annyi különbséggel, hogy már akkor is létezett (sok) német állam. Mégsem nagyon merült fel körükben, hogy valamelyik német fejedelem(ség)hez kellene lojálisnak lenniük a magyar állam helyett, (talán mert túlságosan is sok német fejedelemség volt?), identitásukat ez nem befolyásolta. Szászok voltak Magyarországon.
Siklósi András második levelében, az általa kitűnően jellemzett Habsburgoknak „köszönhetően” Magyarországra telepített délnémet (katolikus, véletlenül sem protestáns) svábok, is más kategória. Hiszen a császáriak tudatosan telepítettek ide katolikusokat, hogy a református magyarokat ezzel is mintegy sakkban tartsák. Igazi pofára esésük, mármint a császári udvarnak akkor következett el, amikor 1848-49-ben, az ide telepített svábok nagy része, túlnyomó többsége a magyarság mellé állt. És sváb (német) identitása ellenére a befogadó magyar nép segítségére volt. Az a nagy mértékű asszimiláció és önkéntes (!) magyarosítás, ami a hazai németség körében tapasztalható volt, ekkor kezdődött.
Egészen más kérdés a zsidók és cigányok helyzete. Későbbi levelében Siklósi András ezt elég jól meghatározza már válasza címében is: „Kártékonyság terén a cigányok csak epizódszerepet játszanak a zsidókhoz képest! (Siklósi András második válasza)“. Ezért velük, bár sokan az egyik legnagyobb mai magyar társadalmi problémának látják, (most) nem foglalkozom. Csak a vak nem látja, hogy a cigánykérdés szorosan összefügg a zsidókérdéssel. És bár Sasvári úr kikéri magának, hogy Siklósi András „homályos elmét“ emleget vele kapcsolatban, én is úgy gondolom, Sasvári Péternek (és sajnos nem csak neki) feltehetőleg nem a szemével van baj. Az ember a szemével néz, de az eszével lát. Tehát láss, ne csak nézz!
A zsidó kettős identitás kérdését is történelmileg érdemes szemlélni. Izrael állam létrejötte csak a legutolsó ebben a sorban. És nem valószínű, hogy sok évszázados beidegződéseket ez a hatvankét év meg tud változtatni. (Azaz, hogy minden zsidó egyben izraelinek is tartsa magát.) A szétszóratásban élő zsidók pedig, mivel közös hazájuk nem volt, nem ahhoz viszonyították magukat. Azonosság-tudatukat a saját és más városban, más országban meglévő zsidó közösségek alakították. Ezért is voltak mindig gyanúsak a többségi társadalmak szemében. Mert mindig kifelé is játszottak. Lojalitásuk soha nem volt teljes és őszinte. Mert mindig megvolt az esélyük arra, hogy bármikor kiutasíthatják őket és akkor nagy szükségük volt a másutt található fajtársak, hitsorsosok támogatására. Másik kérdés, hogy miért zavarták el őket olyan sűrűn? Az megint egy nagyon bonyolult, összetett probléma. Nem valószínű, hogy ebből a vitából ez ki fog derülni.
„Én egyáltalán nem a bevett sztereotípiák szerint gondolkodom a zsidóságról...Számomra az, hogy Ön kirekeszti a zsidókat, ugyanolyan, mintha mondjuk a mangalicakolbász kedvelőit, a horgászokat, vagy éppen a kereszténydemokratákat küldené el melegebb éghajlatra.“ Pedig nagyon úgy tűnik! Ez egyszerűen a zsidók által terjesztett hülyeség, másképp maszlag („... a maszlagok anyagai mérgek, hallucinogének...“). Sasvári úr! Se a horgászok, se a kék szeműek, se, se, se... nem írtak „szent“-nek hazudott könyveket. A mózesi tízparancsolat két változatában nem találni egyértelmű tilalmat a hazudozásra. Már föltérképezték az emberi genomot. Hazugság gént nem találtak. (Persze nem árt óvatosnak lenni! Hiszen, akik ezt végezték, maguk is igen nagy százalékban ebből a megbízható, igazmondó fajtából kerültek ki.) Akkor pedig a hazugságra való hajlam csak kulturálisan öröklődik. Márpedig ahol a hazudozás, átverés, csalás, megtévesztés nem elítélendő, megvetendő cselekedet, (még ha ezek időnként igen hasznosak tudnak is lenni), sőt követendő példaként mindenhonnan ez ömlik a népekre, ott erkölcsi fertő, mocsár keletkezik. Mint ahogy ez manapság jól látható.
„Ellenben a már itt levő problémás kisebbségi honfitársainkat (cigányok, négerek, kínaiak, és a zsidók, ha ide sorolja őket) nem elüldözni kell, vagy elkülöníteni. Oktatással, engedményekkel, és ha kell kényszerrel a magyar nemzet értékes tagjává kell őket tennünk.“
Engedményekkel? Egy idegennek, márpedig a zsidók és cigányok, itt mindaddig idegenek, amíg fontosabb számukra az hogy, zsidók vagy cigányok, mint az, hogy magyarok; addig nem hogy kedvezményeket, de sokkal több munkát, igyekezetet kell tőlük megkövetelni! Mindez természetesen azokra vonatkozik, akik ezt így gondolják és cselekszik. Ha érzelmekben, lelkileg is magyarnak tartják magukat, semmi bántódásuk nem lehet! Ám ezt csak a cselekedetek figyelembe vételével lehet eldönteni! Mert senkinek a gondolataiba nem láthatunk.
Bognár Gábor                                                                                                                                                                                                                                                                   Egy destruktív elem veszélyezteti a világbékét - olvasó a zsidóvitához

 

Végigolvasva Siklósi András, Sasvári Péter és Perge Ottó körmérkőzését nem tudtam megállni, hogy ne kiabáljak be a körbe. Sasvári Péter nagyfokú amatőrizmusról tesz tanúságot, amikor azt állítja, hogy a magyarok és a zsidók istene közös, Jahve. Mintha sohasem olvasta volna az Ószövetséget, vagy fikarcnyit sem értett meg a mondanivalójából.
Carl Gusztáv Jungot, a világhírű svájci pszichiátert is felbosszantották hasonló kérdésekkel. Jung ingerülten, de határozottan válaszolt:" Ugyan melyik Istenre gondol Ön? Az Ószövetség istene kegyes választott népéhez, de felszólítja az izraelitákat, hogy irtsák ki a nemzsidó szomszédaikat. Ezzel szemben az Újszövetség istene irgalmas minden néphez. A kettõ nem fér meg egymás mellett." Úgy tűnik, hogy Sasvári Péter még nem tisztázta magában a Tóra és a Talmud ocsmányságait, ami aztán egy sor téves véleményt von maga után.
A zsidóság kálváriája nem Jeruzsálem elfoglalásakor és nem Auschwitzban kezdődött, hanem Káin idejében. Élt egy kis semmirevaló nép a hatalmas kultúrgigantok árnyékában. Sumér, Babilon, Egyiptom és Asszíria árnyékában csak úgy tudtak "nagyok" lenni, ha lemocskoltak minden más népet. Izrael sohasem volt állam az antik idõszakban. Északon Israel és délen Júdea "királyai" marakodtak egymással. A király jelzõ túlságosan feltupírozott, mert inkább rabló törzsfőnökök képezték ezt a hierarchiát. Ezt a történelmi tényt alátámasztja több izraeli "antiszemita" tudós is. A Bibliából ismert és becsmérelt filiszteusok a földrengés-sújtotta görög szigetekrõl menekültek a mai Gáza vidékére. Felépítettek egy csodálatos, teljesen önellátó kultúrát, melynek gazdagsága szúrta az izraeli rablóbandák szemét. Igaz, hogy az izraeliek hozzájuk fordultak fémtárgyakért és egyébb szükséges dolgokért, mert még a fémmegmunkálást sem ismerték. Aztán állandó konfliktusban álltak a filiszteusokkal, és megalkották a Dávid és Góliát mesét a saját hõsiességük kiemelésére.
Az ún. babiloni fogság fordulópontot jelentett a zsidóság életében. A babiloniak elfoglalták Jeruzsálemet, és a zsidók egyik részét Babilonba hurcolták. Itt találkoztak az addig odúkban lakók egy nagyvárossal, függõkertekkel, öntözéssel és emeletes házakkal.
Az alig hatvan éves igen szabad rabságnak a perzsák vetettek véget, akik Kr.e. 538-ban elfoglalták Babilont, és a zsidók egyik része hazatérhetett. Magukkal vitték a babiloni kultúra maradványait, és azokból megalkották a saját hõsi mítoszaikat, melyek az utolsó betűig lopott holmik és hazugságok. Ez az életforma, hogy állandóan más kultúrák alagsorában futkároztak, kinevelte az aljas zsidó típust, melyet minden nemzet utál. Szétszóródásuk nem a Kr.u. 66-73 között bekövetkezett zsidó-római háborúval kezdődött, hanem másztak õk széjjel, mint a tetvek maguktól is. Saul-Pál a missziós útjain állandóan zsidó családoknál szállt meg Atiókiától kezdve Korinthoszig és Rómáig. Ekkor már jól kiépített zsidó közösségek és hálózatok működtek mindenütt a birodalom területén. Prostituáltjaik ott kéjelegtek Róma bordélyaiban és a császári udvar közelében is, mint pl. Berenike. Nos, itt kezdődött a zsidó identitás, és aztán alakult a történelem folyamán még ocsmányabbra. "A Tan, a Talmud és a Tóra a világtörténelem legnacionalistább, leginkább hatalomra törõ népet, a legkülönlegesebb népi képletet nevelték ki a zsidóból. Népet, amely csak akkor tud létezni és élni, ha kezében tart minden kulcspozíciót, minden hatalmat, és léte, megmaradása érdekében minden népet terrorizálni tud." (Marschalkó Lajos: Világterror - világuralom)
És akkor elérkeztünk a mába. A helyzet ugyanaz, csak a kellékeket cserélték ki a forgószínpadon. Osztogatják saját maguknak a Nobel-díjakat. Az utóbbi tizenkét év alatt négy harmadosztályú, tehetségtelen senki kapott irodalmi Nobel-díjat. Uralják a média minden területét, és magas fokon végzik az agymosást. Hogy nem minden zsidó felelõs a zsidók gaztetteiért, hisz vannak közöttük gyerekek, asszonyok is? Amikor egy kannibál pápua törzs éltformáját írták le az utazók, akkor nem számolták össze, hogy hány gyereknek és fogatlan öregnek nem jutott cupák, mert az erõsebbek felzabálták elõlük. A zsidóság egy destruktív elem az egész világon, és veszélyezteti a világbékét.
Einsteint megkérdezték az elsõ atombomba felrobbantása után, hogy most ez mire volt jó. Gondolkodás nélkül vágta rá: világuralom. Ez él az ocsmány lelkükben 3000 éve a "legnagyobb" tudósuknak is.
És még egy Marschalkó idézet: "A zsidóság az egész világot átfogó irredenta mozgalom, amelynek szellemi forrása a zsidó vallás, hivatalos agitátorai a papok, és médiuma a zsidó népi anyag." Igen, az agitátorai a keresztény papok. Fel a hierarchia legfelsõbb fokáig a pápákig. A katolikus templomokban kötelezõ minden szentmisén felolvasni az Ószövetségbõl is. Nem egyszer kavargó gyomorral fordultam ki a templomból, mert egy zsinagógában éreztem magam, ahol Jákobot, Mózest és a többi zavaros alakokat dicsõítették. Nem értem, hogy egy keresztény papnak hogy van mersze kezében ezzel a zsidó hazugsággyűjteménnyel kimenni a szószékre prédikálni.
II. János Pál pápa nyöszörögve kért bocsánatot a zsidóságtól, Ábrahám szent magvától, a jeruzsálemi Siratófal tövében a kereszténység bűneiért. Nem tudom, hogy lehet-e még mélyebbre süllyedni egy egyházi méltóságnak. A Sátán fészket rakott Szent Péter trónusán.
Mindszenty József elszigetelése után szabad utat kapott a Lékai-Paskai-Erdõ féle triumvirátus. Három zsidó rabbi fogja majd befejezni azt, amit a gyilkos hittérítõknek nem sikerült. És ne gondolja senki, hogy ennek a három gazembernek a kinevezése a véletlen mûve. A Vatikán sátáni gépezete éjjel és nappal szolgálatban van.
Tímár Imre
Kapcsolódó anyagok:

 

Címkék: világuralom zsidó

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu