Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Sém, Khám és Jáfet nemzetsége
1. Ez pedig a Noé fiainak, Sémnek, Khámnak és Jáfetnek nemzetsége; és a fiaik születének az özönvíz után.
2. Jáfetnek fiai: Gómer, Mágóg, Madai, Jáván, Thubál, Mésekh és Tirász.
3. A Gómer fiai pedig: Askenáz, Rifáth, és Tógármah.
Mózes I. Könyve 10.
44. Ti az ördög atyától valók vagytok, és a ti atyátok kívánságait akarjátok teljesíteni. Azemberölő volt kezdettől fogva, és nem állott meg az igazságban, mert nincsen ő benne igazság. Mikor hazugságot szól, a sajátjából szól; mert hazug és hazugság atyja.
János Evangyélioma 8.
A kazár bűnszövetkezet, a KazárJárás leggyalázatosabb tette, mikor gyerekeket ölnek meg a gonoszt imádva és zsidó vallási rituálénak álcázzák. A kazár undorító, gyalázatos nép, Askenázik, vagy Góg és Magóg népe ha úgy jobban tetszik, de még közöttük is csak a legaljasabbak követnek el ilyen bűntetteket. Ettől függetlenül az egész népet minősítik az esetek. És a hatásuk sem szokott elmaradni. Utálják, meggyűlölik őket, ezt antiszemitizmusnak nevezik a másik oldalon, pedig a kazárok nem semiták, mert nem Sém leszármazottai hanem Jáfeté; nem zsidók, mert nem Juda leszármazottai; nem ősi-Izraeliek, mert azok mi vagyunk Magyarok, hanem sátánfajzatok. Belegabalyodtak már a saját hazugságaik hálójába.
Ezekkel a gyilkosságokal manipulálni is lehet, mindenkit, a kazárokat is, és a nem kazárokat is. A Cionista Kazárok előszeretettel alkalmazzák manipulációs céllal.
Általában, a vád valami ilyesmi: egy gyermeket, egy pubertás kort még el nem ért fiúgyermeket elraboltak, vagy megvettek és egy rejtekhelyre vittek ( a Zsidó közösség prominens tagjának a házába, egy zsinagógába, egy pincébe, stb.) akit ott őriztek a haláláig. Előkészültek az emberáldozatra, közelről távolról összegyűltek a résztvevők, összeállították vagy elkészítették a kínzóeszközöket és fölkészültek a kivégzésre.
Az emberáldozat idején (általában éjjel), a tömeg összegyűlt a kivégzés helyén (néhány beszámoló szerint magában a zsinagógában) és lefolytattak egy áltárgyalást, amiben elítélték a gyermeket. A bíróság elé vezették a meztelen és megkötözött gyermeket (néha a száját is betömték) a bíró utasítására. Végül is halálra ítélték. Változatos kínzásoknak vetették alá a gyermeket a "tárgyalása" alatt, olyanoknak is amelyeket az inkvizíció használt eretnekség ellen. Néhány állítólagos kínzási mód a megcsonkítás volt (a körülmetélést is ideszámítva), tűvel szurkálást, átszúrást, verést, fojtogatást, csigán fölhúzást és földre ejtést, korbácsolást, amialatt végig sértegették és kigúnyolták.
Végül a félholt fiúgyermeket tövissel koronázták és fakereszthez kötözték vagy odaszegezték. A keresztet fölemelték és a fiú sebeiből, főleg a kezeiről, lábairól, nemi szervéről csöpögő vért fölfogták tálkákba vagy üvegedényekbe. Végül a gyermeket szívenszúrták egy dárdával, karddal vagy tőrrel. Levették a holttestet a keresztről eldugták vagy megszabadultak tőle, de némely esetben fekete mágiát hajtottak végre a holttesten. A korábbi történetek 'csak' a kínzást és az áldozat agóniáját írják le, amint a gyermek halála volt a célja a rituáléknak. Később amint a vád elburjánzott, a fókusz átterelőfött az áldozatok vérének az összegyűjtésére relytélyes céllal.
Vérvád Zsidók ellen - Wikipédia (angol nyelvű)
A Kazár bűnszövetkezet elkövette ezeket a gyilkosságokat, de nem vallási okból, hanem sátánista okból kifolyólag. A zsidó vallás használták föl álcának a a bűntettekhöz, de ők nem zsidók.
29. Mert mindenkinek, a kinek van, adatik, és megszaporíttatik; a kinek pedig nincsen, attól az is elvétetik, a mije van.
30. És a haszontalan szolgát vessétek a külső sötétségre; ott lészen sírás és fogcsikorgatás.
31. Mikor pedig eljő az embernek Fia az ő dicsőségében, és ő vele mind a szent Angyalok, akkor beül majd az ő dicsőségének királyiszékébe.
32. És elébe gyűjtetnek mind a népek, és elválasztja őket egymástól, miként a pásztor elválasztja ajuhokat a kecskéktől.
33. És a juhokat jobb keze felől, a kecskéket pedig bal keze felől állítja.
34. Akkor ezt mondja a király a jobb keze felől állóknak: Jertek, én Atyámnak áldottai, örököljétek ez országot, a mely számotokra készíttetett a világ megalapítása óta.
35. Mert éheztem, és ennem adtatok; szomjúhoztam, és innom adtatok; jövevény voltam, és befogadtatok engem;
36. Mezítelen voltam, és megruháztatok; beteg voltam, és meglátogattatok; fogoly voltam, és eljöttetek hozzám.
37. Akkor felelnek majd néki az igazak, mondván: Uram, mikor láttuk, hogy éheztél, és tápláltunk volna? vagy szomjúhoztál, és innod adtunk volna?
38. És mikor láttuk, hogy jövevény voltál, és befogadtunk volna? vagy mezítelen voltál, és felruháztunk volna?
39. Mikor láttuk, hogy beteg vagy fogoly voltál, és hozzád mentünk volna?
40. És felelvén a király, azt mondja majd nékik: Bizony mondom néktek, a mennyiben megcselekedtétek egygyel az én legkisebb Atyámfiai közül, én velem cselekedtétek meg.
41. Akkor szól majd az ő bal keze felől állókhoz is: Távozzatok tőlem, ti átkozottak, az örök tűzre, a mely az ördögöknek és az ő angyalainak készíttetett.
42. Mert éheztem, és nem adtatok ennem; szomjúhoztam, és nem adtatok innom;
43. Jövevény voltam, és nem fogadtatok be engem; mezítelen voltam, és nem ruháztatok meg engem; beteg és fogoly voltam, és nem látogattatok meg engem.
44. Akkor ezek is felelnek majd néki, mondván: Uram, mikor láttuk, hogy éheztél, vagy szomjúhoztál, vagy hogy jövevény, vagy mezítelen, vagy beteg, vagy fogoly voltál, és nem szolgáltunk volna néked?
45. Akkor felel majd nékik, mondván: Bizony mondom néktek, a mennyiben nem cselekedtétek meg egygyel eme legkisebbek közül, én velem sem cselekedtétek meg.
46. És ezek elmennek majd az örök gyötrelemre; az igazak pedig az örök életre.
Máté Evangéliuma 25. rész.
6. Mivelhogy Szentek és Próféták vérét ontották, vért adál nékik inni; mert méltók arra.
Jelenések könyve 16. rész
Látjátok, a fönt leírt gyilkosság a 40. szerint " És felelvén a király, azt mondja majd nékik: Bizony mondom néktek, a mennyiben megcselekedtétek egygyel az én legkisebb Atyámfiai közül, én velem cselekedtétek meg."
JÉZUST akarták újra és újra a szűzi, tiszta, ártatlan gyermekekben keresztre feszíteni. Megfordították ezt a részt a Bibliában, így dolgozik az ördög. És később voltak akik megitták az áldozatok vérét, a Jelenések könyve szerint, a vérszomjasok vért isznak.
Ne ölj.
Mózes II. Könyve 20. A tízparancsolat
részletek a könyvből, teljes szövegű angol nyelvű pdf internetről letöltve
Ariel Toaff a Középkori és Reneszánsz Történelem professzora a Bar Ilan Egyetemen. Elio Toaff egy korábbi Római Főrabbi fia.
Prof. Toaff azóta részben visszavonta, de itt most fönntartja hogy:
|
Bárki aki elolvassa a könyvet egyszerűen kineveti ezt. ( a Zsidók szó kicserélendő Kazár bűnözőkre - kieg.)
William of Norwich, 1144 AngliaA helyszín vitathatatlanul csodatévő hellyé vált. Mennyei fénysugarak világították meg a fiú nyughelyét késő éjjel, így a városiak fölfedezhették a holttestet, amit ugyanoda temettek el, ahol megtalálták. Néhány nappal később Godwin Sturt plébános értesülvén a gyilkosságról kérte és megadták neki az engedélyt a test exhumálására. Azután fölismerte a targikus áldozatban az unokaöccsét Williemet.
Röviddel ezután az egyházmegyei zsinat alatt Godwin előállt és a Zsidókat vádolta a bűn elkövetésével. Thomas of Monmouth egyetértett vele és megvádolta őket egy Keresztény fiú keresztre feszítésének borzalmas rituáléjával, amelyben a Zsidó husvét ceremóniájának a fő eseményeként Jézus Krisztus Passióját gúnyolták ki, egyfajta durva és véres Zsidó husvéti ellen szertartással.
Mialatt a kis William holttestét a sírgödörből elvitték a Thorpe Erdőből egy fényűző sírhelyre, amit általában szerzeteseknek tartottak fönt, egy védett helyre a Székesegyház mögött, és újra csodás dolgok történtek a sírjánál, ahogy előrelátták, amit csak egy mártír tud, aki érdemessé vált arra, hogy szentté avassák.
A legnyugtalanítóbb vallomás, amit Thomas of Monmouth gyűjtött össze a kis William meggyilkolásának az esetéről egy kikeresztelkedett Zsidótól, Theobald of Cambridgetől származott, aki szerzetes lett hallván a Norwichi áldozat sírhelyén bekövetkezett csodákról. A megtért személy elárulta, hogy a Zsidók azt hitték, a megváltást közelebb hozzák, és ezzel a visszatérésüket az Ígéret Földjére, ha minden évben föláldoznak egy Keresztény Gyermeket "hogy kifejezzék megvetésüket Jézus iránt". Hogy végrehajthassák a tervüket, a Zsidó közösségek élükön a helyi rabbikkal minden évben találkoztak egy Narbonni tanácsban, dél Franciaországban, hogy kisorsolják időről időre a rituális keresztrefeszítés helyszínét. 1144-ben a választás Norwich városára esett, és az egész Zsidó közösség kitartott a választás mellett.
Részletek a könyvből, jól dokumentált esetekről. Hány eset lehet, ami nem tudódott ki?
1475. Trenti Szent Simon esete1475-ben, egy három éves, Simon nevű kisfiú eltűnt az Itáliai Trentben; olyanok voltak a körülmények, hogy a gyanú a Zsidókra terelődött. Remélve hogy a gyanút elterelhetik magukról, ők maguk azt állították, hogy a gyermek holttestét egy vízelvezető csatornában "találták", ahova bedobták. A holttest vizsgálata kiderítette, hogy a fiú nem fulladt a csatornába; különös sebek voltak rajta, körülmetélés és keresztrefeszítés jelei. Körülbelül hét Zsidót tartóztattak le; megkínozták őket és bevallották, hogy a Keresztény véréért gyilkolták meg rituálisan a gyermeket, amit szertartásoan belekevertek a kovásztalan kenyérbe; ezeket a tanúvallomásokat külön tették és minden fontos részletében egybehangzóak voltak a vallomások. A Zsidókat bíróság elé állították és végül kivégezték. A bűntett kivizsgálásával megbízott tisztviselő Jean de Salis de Brescia volt. Egy kikeresztelkedett Zsidó Jean de Feltro elmondta neki, hogy az apjától hallotta, hogy Lanzhati Zsidók megöltek egy gyermeket Zsidóhusvétkor a véréért, amit borban és süteményben fogyasztottak el.
1882. A TiszaEszlári Eset Magyarországon.Ez egy tizenkilenc századi eset, ahol a foglyok bevallották, és ahol sok huzavona után, mindannyiukat szabadon bocsátották a Szervezett Zsidó Pénzhatalom közbenjárására.
Solymosi Eszter 14 éves leány Április 1.-én tűnt el; a Zsidó sekrestyés öt éves fia elmondta egy asszonynak, hogy az anyja becsalogatta a leányt a házukba, ahonnan néhány Zsidó a zsinagóga területére vitte. Ez a hír Eszter édesanyjának a fülébe jutott, aki azonnal értesítette a rendőrséget. Vizsgálatot indítottak Május 19.-én Dr. Bary József irányításával, aki később a Legfelsőbb Bíróság Elnöke lett Magyarországon és az általa 50 évvel később írt könyvéből vannak a vizsgálat során napvilágra került tények. Több mint 600 oldalas a könyv, a Tiszaeszlári Bűnper a címe. Ezeket a tényeket ellenőrizni lehet az akkori Magyar Igazságügyi Miniszer Pauler Theodor naplójában, amit a Magyar Nemzeti Múzeumban őriznek.
A másik gyermeke a Zsidó sekrestyésnek Scharf Móric volt, 14 éves. Elismerte, hogy a kulcslyukon benézve látta, amint bizonyos Zsidók megölték, kivéreztették a leányt és a vérét egy edénybe összegyűjtötték. A heyszínen is leellenőrizték, hogy bárki láthatta az eseményeket, aki benézett a kulcslyukon. Szemtanúk arról is beszámoltak, hogy kiáltást hallottak a zsinagógából azon a napon, amikor a leány eltűnt.
Hogy kipróbálják nem hazudik-e a 14 éves Móric, a Bíró azt mondta neki, hogy a története nem lehet igaz, mert Eszter még életben volt; a fiú azt válaszolta, hogy "senki nem élhet, azután hogy úgy elvágják a torkát."
Néhány zsidót letartóztattak, és bevallották, hogy részt vettek Eszter rituális meggyilkolásában, hogy vérét vegyék Zsidóhusvétkor.
Az ember azt hinné, itt már kevés jelentenivaló van.
De nem! Egész Izrael mozgásba jött a Pénzhatalmával, és a Nyomtatott Sajtó minden országban a Magyar Bíróságot és a Magyar Igazságszolgáltatást rágalmazta. Az Ügyészt megvesztegették, hogy intézze el az Elnöklő tiszteletreméltó Bíró diszkreditálását. Minden követ megmozgattak, minden mocskos korrupciós technikát bevetettek, hogy az igazságszolgáltatást legyőzzék; és a Zsidók nyertek. Itt van néhány kisebb ténykedésük, amelyben a Zsidók a pénzükkel megpróbálták összezavarni a vizsgálatot:
Továbbá megállapították, hogy a holttest nem lehet a vízben 4 napnál tovább; a halála nem történhetett 10 napnál korábban. Eszter 78 napja hiányzott.
De mindezen korrupció nyilvánosságra jutása ellenére, a Bíróság elszigetelve találta magát egy ellenséges Európában; és az összes Zsidót szabadon engedték!
Aztán 1883. Július 21.-én Orczy Béla Báró a Magyar Miniszter meglátogatta Pauler Igazságügyminisztert és azt mondta neki, hogy Goldschmidt a Rothschildok Budapesti képviselője követeli a vádak visszavonását! Ebben az időben az adósság - konverzió komoly probléma volt Magyarországon, és főleg a Rothschild Pénzhatalomtól függött. Később Orczy Báró elmondta Paulernek, hogy Goldschmidt valójában azt követelte, hogy a két Államügyészt akik a vádakat képviselték a rabok ellen, nevetségessé kell tenni!
A bizonyítékok elleni "munkát" egy példa jól szemlélteti: 1882. Novemberében egy új Bizottság alakult az öt hónappal korábban a folyóban talált holttest további vizsgálatára, és ez a bizottság kijelentette, hogy a korábbi vizsgálat eredményeinek nincs tudományos alapja, hogy a holttest Eszteré és a torka nem volt elvágva, nem lehetett rituális gyilkosság!
Így végződött a legőrültebb Zsidó csalás szomorú története, hogy néhány nyomorult elmebeteg elkerülje a jól-megérdemelt büntetését.
Leese könyvéből kigyűjtöttem a gyermekszenteket, akiket a Kazár bűnözők megöltek, és később szentté avatták őket.
A Szentté avatás alapos vizsgálatot, hiteles beszámolók összegyűjtését, dokumentált csodákat igényelt. A Szentté avató bizottságban helyet kapott a kételkedés, az ördög ügyvédje személyében. Ha valakit szentté avattak, hogyan lehet később megfosztani a szentségétől? Mi ennek az alapja? Ki kezdeményezi? Kinek az érdekeit szolgálja? Azokét a bűnözőkét, akik elkövették.
Azért mondják a Kazárok a Középkort Sötétnek, mert ha rajtakapták őket a bűntényen, akkor megbűntették őket? Talán attól Világos a Jelen Kor, hogy 911-et is elkövethetik büntetés nélkül?
Itt van egy lista Kazárok kiűzetéséről 109 helyszínt tartalmaz. Miért döntöttek úgy, hogy nem kívánnak tovább velük együtt élni? Mi volt a kiváltó ok? Ha alaptalanul történtek a kiűzetések, akkor miért nem reklámozza ezt a Cionista Média?
A Magyar Jelen egyik számában megjelent írásról van szó. A Körmendi kislány meggyilkolásáról szól, Toroczkay László ír róla.
"1998 tavaszán az egész országot sokkolta a hír: H. Zsófit, egy 11 éves kislányt brutálisan meggyilkoltak a család körmendi, lakótelepi lakásában."
"Annak ellenére, hogy a vád különösen így az ezredforduló táján hihetetlennek tűnik, szerkesztőségünk mindenre kiterjedő nyomozásba kezdett, már csak azért is, mert az ismeretlen levélíró szerint már több újságnak is elküldte írását, ám mindezidáig senki sem merte a körmendi gyermekgyilkosságot ebből az irányból megközelíteni. Ahogy kutakodásunk során fokozatosan feltárult előttünk egy látszólag érthetetlen gyilkossági ügy, döbbenetes, iszonytató összefüggésekre bukkantunk."
Mondtám már hogy Toroczkay László is benne van a Cionista Kazár bűnszövetkezetben, mert ő sem beszél a Kazár bűnszövetkezetről, sem Eric Hufschmidról. Akkor miért ír a gyilkosságról?
Nem azért, hogy az igazság kiderüljön az biztos. Manipulálni, félelmet kelteni akar, elrettenteni és tovább ködösíteni, talán ártatlanokat megvádolni, összekuszálni az ügy részleteit még jobban, 'Antiszemitizmust' erősíteni, vagy saját magát hitelesíteni. Általában megfigyelhető, amikor kazárok bűnöket elkövetnek, akkor fönntartják a jogot, hogy ők beszéljenek róla. Itt talán kérkedni akarnak, hogy ők ezt is elkövethetik és megússzák a büntetést.
Elmesélte, hogy a családja generációk óta követ el gyermekgyilkosságokat. A családjának kiterjedt családfája van és nyomon követik azokat, akik részt vesznek rituális gyerekgyilkosságokban az ezer hétszázas évek óta. Több zsidó család is van egész Amerika szerte.
Ő maga is tanúja volt kiskorában, mikor egy csecsemőt áldoztak föl. Őt molesztálták, többször megerőszakolták. A gyermekek magányos nőktől származnak, akikről nem tudták hogy terhesek és ismeretlen helyen megszülik a gyermekeket és elhagyják őket. Így a gyermekek nem hiányoznak senkinek, mert senki nem tud róluk.
Kívülről rendes zsidó családnak tűnik a családja, de otthon a gonoszt imádják a Hatalomért. Ez a kettősség többszörös személyiséget fejlesztett ki benne, és kezelésekre jár.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Egy újabb pályázat, amelyből faji alapon zárták ki a magyart - csak zsidóknak jár a pénz
"A zsidók kétszer is romba döntötték Oroszországot" - jelentette ki Putyin pártjának egy politikusa
A kormány által tízmilliókkal kibélelt Zsidó Gárda feljelenti Pörzse Sándort
Budapest-Erzsébetváros újdonsült izraeli testvértelepülésének elhallgatott XX. századi története