Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ellenállás klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
A hátborzongató denveri repülőtér: szabadkőműves, vagy titkos katonai bázis?
Aki valaha járt a Denver Airport-on és arról faggatják, milyennek látta, nem az lesz az első, hogy azt mondja, Amerika egyik legforgalmasabb reptere, hanem az, hogy furcsa hely, szinte hátborzongató. Mitől hátborzongató? A falakon látható festmények teszik azzá, a szobrok vagy a róla keringő pletykák? Is. Már az építéskor az a hír járta, hogy rengeteg munkást foglalkoztatnak és periodikusan elbocsátják őket. Ebből arra a következtetésre jutott a környék, hogy az építkezés vezetősége nem akarja, hogy a munkások, illetéktelen szemek belelássanak a munkálatokba. Jobb, ha mindenki csak egy-egy szeletét látja a tervnek, így a részletek nem állnak össze egésszé. Természtesen az elbocsátott alkalmazottak beszéltek és hamar híre ment, hogy a felszínen zajló építkezés csak apró mozaikdarab a nagy egészben. Az igazi munkálatok hat emelet mélyen zajlanak. Egy videó angolul tudóknak a reptérről: szólj hozzá: denveri repülőtér összeesküvés Nézzünk körül egy kicsit a reptéren. A Nagy Teremben, igen Great Hall, ahogy a szabadkőművesek nevezik a központi helyiséget, megtaláljuk az alapkövet, melyen szintén a szabadkőművesek jelképe, a szögmérő-körző páros látható, s a felirat, New World Airport Commission. Aztán ott vannak a falakon a freskók. A téma szakértői szerint ezek a képek mind a Világvége eseményt és az utána következő időszakot ábrázolják. Miután megnézzük a képeket és körbejárjuk a reptér építésének körülményeit, többé-kevésbé igazat adunk azoknak az elméleteknek, melyek szerint a reptér alatt található építményrendszer Noé bárkájaként szolgál majd azoknak, akik képesek megfizetni vagy elég befolyással rendelkeznek, hogy helyet kaphassanak a bárkán. Véletlen lenne, hogy II. Erzsébet angol királynőnek Denverben van háza? Az Airport 1995-ben épült, annak ellenére, hogy Denvernek volt már jól működő reptere, ráadásul az új kevesebb felszállópályát biztosít, viszont jóval nagyobb területen épült. Az építtetők azt a magyarázatot adták, hogy az extra hely a további bővítések miatt kellhet. A munkálatok a tervezett 1.7 milliárd helyett 4.8 milliárdba kerültek. A hatalmas deficitre senki nem adott magyarázatot. Annak ellenére, hogy az építés sokkal tovább tartott, mint azt tervezték, illetve a fentemlített túlköltekezés is bekövetkezett, a replülőtér az egyik legkényelmetlenebb, legtöbb gondot okozó reptere lett az Egyesült Államoknak. Egy furcsaság a sok közül. Az új reptér a környék legszelesebb területén épült, sok leállást okozva, míg a régit, a szokott módon, széltől óvott helyre építették. További érdekes tények: A terület, melyre a reptér épült, tökéletesen alkalmas volt az építkezésre. Sima, mindenféle földrajzi kiemelkedés nélkül, mire az építtetők 110 millió köbméter föld mozgatásával bizonyos területeket megemeltek, míg másokat alacsonyabbra ástak. A reptér 5300 mérföldes optikai kommunikációs rendszerrel rendelkezik, valamint 11365 mérföldes rézkábeles rendszerrel is. A hajtóanyag kutak percenként 1000 gallon kerozint tudnak pumpálni, míg a tartályok (6 található a reptér területén) több mint 2.73 millió gallon (1 US gallon = 3.78541178 liter) hajtóanyagot tárolnak. Hogy úgy mondjuk, ennyire egyetlen reptérnek sincs szüksége normális körülmények között. A központi épület folyosóinak burkolására gránitot hozattak a világ minden tájáról, ami elég pazarló ötlet, az amúgyis sokszorosan átlépett költségvetés tükrében. A reptér tetőzete teflon bevonatú, vagyis visszatükrözi a napfény 90%-át, ebből következően nem vezeti a hőt, vagyis sem radarral, sem hőérzékelő műszerekkel nem látható sem az épület, sem a benne zajló történések. S akkor nézzünk körül egy kicsit figyelmesebben. A már említett Great Hallban található alapkő nemcsak a szabadkőműves jelképet hordozza, de a kő alá időkapszulát is beépítettek. A kőlapból egy rozsdamentes acélkar emelkedik ki 45°-os szögben, a végén egy fura irányítópultra hasonlító szerkezettel. Az a hír járja, hogy az épület alatt, több emelet mélységben, hatalmas épületegyüttes van. A reptér a 'semmi' közepén található és sokan tudni vélik, a CIA több milliót fizetett a városnak a területért és az építési engedélyért. A denveri lakosok a mai napig nem értik, miért kellett 8 sávos utat építeni a reptér felé, amikor nincs is különösebben nagy forgalom. A repülőtér felé közelítve látni lehet a földalatti épületek szellőzőberendezéseit. De milyen épületek, amikor a reptér vezetősége állítja, hogy nincs a repülőtér alatt semmi? S akkor még nem beszéltünk a falakat díszítő festmények morbid voltáról. Az első freskó a The Children of the World Dream of Peace/A világ gyermekei a békéről álmodnak címet viseli. A képen két halott nő és egy kislány fekszik koporsóban, körülöttük halott és haldokló állatok. A háttérben hatalmas tűz emészt el mindent. A koporsóban fekvő kislány zsidókeresztet visel a ruháján, a kezében Biblia. A másik két koporsóban egy bennszülött és egy néger asszony fekszik. Miért ez a három emberfaj?- kérdik a konspirációs elméletek. A kép közepén a Maja kislány a 2012-es világvégéről mesélő táblát tartja. A második festményen egy gázálarcot viselő, hatalmas katona ('Darth Vader alak' még előkerül a konspirációs témák között) alak a béke galambját mészárolja le. Körülötte haldokló asszonyok szorongatják halott csecsemőiket. A halott gyermekekből is mérgesgáz száll fel. A harmadik hátborzongató freskón a világ gyermekei a halott katona fölött állnak, akinek fegyverén a béke galamja ül. A gyerekeknél a világ zászlaiba burkolt fegyverek. Az elemzők szerint ez a Georgia Köveken is említett Egy Nemzetet szimbolizálja. A negyedik festményen az Új Világot látjuk, tán az Új Világrendet? A kép közepén egy Jézusra hasonlító központi alak, körülötte béke, élet. A képen azonban több zavaró, felkavaró apróság is található. Akik több részletre kíváncsiak, itt olvashatnak (angolul) ezekről a részletesebben. A festmények egyes mozzanatait azóta újrafestették, de a különböző szimbólumok továbbra is jelzik, ezek a képek több mondandót hordoznak, mint azt első ránézetre hihetnénk. És a repülőtér további titkokat hordoz. Vajon miért szvasztika formára épültek a kifutópályák? Mit keresnek a vízköpők a bőröndökben? És a kék démonló a reptér előtt, a világító, vörösben forgó szemekkkel? Vajon a Jelenések könyvének ördögi fakó lova lenne? "When the Lamb opened the fourth seal, I heard the voice of the fourth living creature say, “Come!” I looked, and there before me was a pale horse!"/ "Amikor feltörte a negyedik pecsétet, hallottam, hogy a negyedik élőlény szólt: Jöjj! Erre fakó lovat láttam." A szobrot alkotó művész, Luis Jimenez tragikus halála-a szobrászt agyonnyomta a ló, amikor a felállítás során megmagyarázhatatlan okokból elszakadtak a tartókötelek -, még hátborzongatóbbá teszi a reptéren amúgyis uralkodó morbid hangulatot. A furcsaságok sorát zárja egy másik megmagyarázhatatlan esemény. 2007. február 16-án, rövid időn belül, három és fél óra leforgása alatt, 14 repülőgép, összesen 26 ablaka repedt meg. A Közlekedésbiztonsági Bizottság nyomozást indított, de nem találtak magyarázatot az esetre. Arra gondoltak, talán az erős szélben szálló nagyszemű homok zúzta szét az ablakokat. Független vizsgálatok azonban kimutatták, hogy ez nem lehetséges, jóval inkább azok a nagyon magas, illetve nagyon alacsony frekvenciájú hangok okozták a furcsa balesetet, melyeket többször is bemértek, s melyek a reptérről erednek. Forrásukat a földfelszín alatt találták meg, ahová senki sem mehet le. Valószínű ugyanezek a rezgések felelősek a reptér dolgozóinak gyakori rosszulléteiért, heves fejfájásaiért. Végül pedig egy földrajzi furcsaság. A Google Earth-en látható, hogy egy folyó halad a reptér felé, eltűnik az épület alatt, majd a másik oldalon újra folytatódik. Bizonyára más útja is lett volna a semmi közepén, hogy az épületegyüttes és a folyó ne zavarják egymást. Hacsak nem a földalatti építményrendszer saját víztározóval rendelkezik. ("You should take a look at the DIA on Google earth. It's very easy to find many underground entrances. On the different sections of land that surround airport you can see what looks like a ventilation shaft on each one. There is also a river that comes from the west and goes directly to the airport then disappears underground. You can also find places where the water comes out. The DIA has an entire aquifer!! Why does an airport need an aquifer?? On top of that, it can run completely off the grid with it's 9,200 solar panel energy system. - Ha Ti látjátok, szóljatok. *Tinkmara) A repülőtér bizonyos területeit, az épületen belül is szögesdrót veszi körül, ahol a szögek nem kívülről, hanem belülről találhatóak, mely arra enged következtetni, hogy nem beengedni, hanem kimenni nem engednek. De miért? És kiket? Egyetlen kérdésre sincs válasz, mint ahogy arra sem, ki áll valójában a reptér építése mögött. (Tinkmara.blog.hu)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A szombat esti diszkó a boszorkányszombat modern leképezése
A mai művészet - Stílusok és a szabadkőművesség
Burkhardt Gorissen: Szabadkőműves voltam
Kampányidőszak van: "Egységes európai államot!"