Ellenállás: Egy gondolat a fogyasztói társadalomról

Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 496 fő
  • Képek - 104 db
  • Videók - 935 db
  • Blogbejegyzések - 7917 db
  • Fórumtémák - 37 db
  • Linkek - 81 db

Üdvözlettel,

Ellenállás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 496 fő
  • Képek - 104 db
  • Videók - 935 db
  • Blogbejegyzések - 7917 db
  • Fórumtémák - 37 db
  • Linkek - 81 db

Üdvözlettel,

Ellenállás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 496 fő
  • Képek - 104 db
  • Videók - 935 db
  • Blogbejegyzések - 7917 db
  • Fórumtémák - 37 db
  • Linkek - 81 db

Üdvözlettel,

Ellenállás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ellenállás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 496 fő
  • Képek - 104 db
  • Videók - 935 db
  • Blogbejegyzések - 7917 db
  • Fórumtémák - 37 db
  • Linkek - 81 db

Üdvözlettel,

Ellenállás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Egy gondolat a fogyasztói társadalomról

A mai fogyasztói társadalom egyértelműen a liberalizmus terméke. Amikor hazánkban az úgynevezett "rendszerváltozás" történt, megnyílt a "piac", kapható lett minden. A hipermarketek, a gyorsétterem láncok és plázák sokaságában már nem is tudja az ember, mit válasszon, mit vegyen meg és mit ne. Az alapvető szükségleteken kívül minden kacatot próbálnak az emberre rásózni, de nincs is nehéz dolguk: az agymosás és az, hogy már megszokták az emberek a reklámok tömkelegét, segít a zsidónak, hogy portékáját el tudja adni. Ráadásul ezeknek a termékeknek jó része olyan, hogy közvetlenül azokat támogatjuk, akik ellenünk dolgoznak.

Aki összehasonlítja, hogy milyen volt a helyzet mondjuk húsz éve, milyen a helyzet ma a plázák, szupermarketek terén, láthtaja hogy rohamléptekben épülnek mindenhova, ahol még van egy kis talpalatnyi föld is. Tesco, Auschan, Spar, Duna Plaza, Aréna Plaza, hogy csak párat említsek a végeérhetetlen sorból. Vagy szembetűnő lehet a gyorsétterem láncok, a kínai és arab éttermek megjelenése és a kis magyar utcai árusok, vendéglők eltűnése.

Ahogy a liberalizmus és egyik fegyvere, a pénzkapitalizmus teljesen átvette az irányítást az országban (de igazából világszinten is), az adókból történő megélés a zsidó érdekkör csupán egy kis részének jutott, de nem hagyják hogy testvéreik kenyér nélkül maradjanak, és így adókedvezményekkel, és hasonló dolgokkal biztosítják azt, hogy a fehér magyar emberek pénze (és az egész civilizált Európáé) közvetlenül a zsidók zsebébe vándoroljon.

Így a közvetlen (termék) és közvetett (a terméken lévő adók) kereseti lehetőség is az ő kezükben van.

A nagy színes reklámok az utcán, az újságban lévő csábító ajánlatok, és persze a média állandó agymosása következtében hazánkban rengeteg magyar emberből sikerült konzumidiótát csinálniuk. Nem érdekli ezeket az embereket a jövő, és nem hisznek semmiben. Könnyű őket a média által befolyásolni ("ami a hírekben van az biztos igaz"), teljesen materialisták, a "bulizás" és a vásárlás hoz az életükbe színt, magasabb célokat nem tűznek ki maguk elé. Sajnos a konzumidiotizmus olyan méreteket öltött, hogy már egyesek hitelt is vesznek fel, hogy fedezzék utazásaikat, vásárlásaikat. És nem az alapvető dolgaikat (pl. élelmiszer), hanem a luxust. Egyrészt elhitették velük, hogy ez a norma, másrészt lehetőségük van arra a zsidóknak köszönhetően, hogy hitelt vegyenek fel értelmetlenül.

Ezeket az embereket nem érdekli jóformán semmi, és tudtukon kívül saját népüknek ártanak azzal, hogy részt vesznek ebben a multikulti zűrzavarban, mi több, támogatják is. Ezt tették az európai emberrel a zsidók. Sajnos, ezért mi is felelősek vagyunk, hogy hagytuk idáig fajulni a dolgokat.

Gondoljunk bele, minden egyes zsidó ruhaüzletben történő vásárlásnál közvetlenül azt támogatjuk, hogy a nemzet ébredése késleltetve legyen, és tovább folyjanak ebben a mederben a dolgok. Ha egy kínai vagy arab étteremben eszünk, azzal a bevándorlók megvannak győződve arról, hogy nekik itt jó lenni, mert van megélhetés. Azt fogjuk észrevenni, hogy egyre több szemét és bevándorló özönli el hazánkat. De a magyarokkal mi lesz?! Változtatni kell a vásárlási szokásainkon! Ne a csillogó plázákban kajtassunk olcsó, ízléstelen ruhadarabokért, hanem inkább a magyar kereskedőtől vegyünk, még ha drágább is. Erre van lehetőségünk.

És ugyanez áll minden másra is. Mi van a piacokkal? Miért nem ott vásárolja az ember a friss gyümölcsöt, miért a szupermarketben? Lehet hogy kényelmesebb, olcsóbb. De a mi harcunk nem a kényelemről szól, hanem arról, hogy elérjük a célunkat. És ahhoz az első lépés az, hogy ha közvetetten nem befolyásolhatjuk, kinek a zsebébe menjen a pénz, akkor közvetlenül, a mi rétegeinkben, a mi körünkben tegyük meg ezt. Ha egy nadrág kell, ne a Levis shopba, hanem mondjuk a Viking boltba menj! Ha megéhezel, ne az arab és néger árusnál vegyél magadnak ebédet, hanem menj a vendéglőbe vagy büfébe! Legyél tudatos vásárló, és próbáld meg ezt barátaid közt terjeszteni! Mert a zsidó, az arab, a kínai és a néger nem fogja támogatni a harcunkat, csak a többi magyar testvérünk!

Georgius - Kitartas.hu

Címkék: kitartás

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu